۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۵۱۷۲۸۵
حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد:

مسجد مهمترین نهاد تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم است

نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی مساجد را مهمترین نهاد برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم خواند و گفت: امروز با دور شدن از مساجد و نهادهای دینی شاهد افزایش آسیبهای اجتماعی و هجمه های دشمنان هستیم.
حجت الاسلام ابوترابی فرد حجت الاسلام ابوترابی فرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد، نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی ظهر امروز در نشست مجمع خیرین مساجد استان کرمانشاه ابراز داشت: باید اعتقادات مردم تقویت شود زیرا تقویت اعتقادات مردم موجب تقویت و تحکیم نظام اسلامی خواهد شد.

وی ابوترابی فرد ادامه داد: مساجد مهمترین مکان برای تقویت بنیه دینی و اعتقادی مردم است و باید با تکیه بر ظرفیتهای مساجد، اعتقادات مردم را تقویت کرد.

نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز با دور شدن از مساجد و نهادهای دینی شاهد افزایش آسیبها و هجمه های دشمنان هستیم بنابراین نباید اجازه داد میان مردم و نهادهای اعتقادی فاصله و شکاف ایجاد شود.

وی در ادامه بیان داشت: رونق مساجد موجب کاهش معضلات فرهنگی و اجتماعی شده و مسؤولان باید به دنبال کاهش آسیبها از طریق توجه بیشتر به مساجد باشند.

حجت الاسلام  ابوترابی فرد یادآور شد: مهمترین راه برای کاهش آسیبهای اجتماعی و فرهنگی ترویج مسجد محوری و رونق مساجد است.

نایب رییس سابق مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: باید مشکلات و معضلات موجود ریشه ای برطرف شود و این تنها با رونق یافتن نهادهای دینی و اعتقادی امکان پذیر است.

وی در پایان از مسؤولان و خیرین استانی برای کسب عنوان استان فعال و نمونه در بحث مساجد تقدیر کرد./۸۵۷۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات