۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
کد خبر: ۵۱۷۲۶۰
ویژه خواهران مبلغه؛

دوره آموزشی طلایه داران عفاف برگزار می شود

دوره تربیت مربی عفاف و حجاب با هدف ارتقای علمی و مهارتي خواهران مبلغه و بومی سازی تبلیغ حجاب در سطح کشور از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.
حجاب و عفاف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دوره تربیت مربی عفاف و حجاب ویژه خواهران مبلغه از سوی مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه برگزار می شود.

برپایه این گزارش، این دوره با عنوان طلایه داران عفاف و با هدف ارتقای علمی و مهارتي خواهران مبلغه و بومی سازی تبلیغ حجاب در سطح کشور برگزار می شود.

متمرکز کار کردن درعرصه عفاف و حجاب با استدلال و منطق با توجه به حجم عظیم فعالیت‌های دشمن در این حوزه و نیاز جدی دبیرستان‌ها، دانشگاهها و سایر مراکز فرهنگی و عمومی به وجود و حضور مبلغان آموزش دیده و آگاه از مهم‌ترین دلایل برگزاری این دوره است.

از اهداف این دوره می توان به: ضرورت گسترش فعالیت‌های عالمانه، هوشمندانه و هنرمندانه در زمینه ترویج عفاف و حجاب و خلأ موجود در بین نیرو‌های فعال در این عرصه در سراسر کشور، آموزش و ایجاد انگیزه در میان فعالان فرهنگی و مؤسسات دارای مجوز سازمان تبلیغات اسلامی علاقه‌مند به فعالیت در حوزه عفاف و حجاب، بومی سازی ترویج عفاف و حجاب در استان‌های مختلف کشور، پربار کردن فعالیت‌های تبلیغی با استفاده از محصولات فرهنگی معرفی شده و ترویج سبک زندگی اسلامی در میان آحاد جامعه و گسترش گفتمان سازی در این زمینه اشاره کرد.

شرکت کنندگان در این دوره از خدماتی مانند: اهدای دائرة‌المعارف حريم ريحانه و برگزاري دوره مقدماتي غيرحضوري و آزمون پيش‌نياز، برگزاري آزمون پايان دوره و صدور گواهی و همچنین دریافت بسته فرهنگی برخوردار می شوند.

گفتنی است این دوره در قالب ۵ كارگاه محتوايي؛ نقش عفاف و حجاب در حفظ جایگاه و کرامت زن، بررسي شخصيت‌هاي الگوساز جبهه معارض در حیازدایی کودکان و نوجوانان و بررسی و آسیب شناسی مدل های جدید پوشش اسلامی در حوزه عفاف و حجاب، حجاب آزادی یا اجبار و بررسي شبهات حجاب و دو کارگاه مهارت افزایی و عملی؛ بررسی ویژگی های یک فعالیت فرهنگی باموضوع حجاب و آشنایی با فنون تبلیغ حجاب برگزار می شود.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه ثبت نام و شرکت در این دوره می توانند به پایگاه اطلاع رسانی بلاغ مراجعه نمایند./872/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات