۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱
کد خبر: ۵۱۷۲۵۶
امام جمعه ایرانشهر:

وزارت ارشاد نیازمند مدیریت کارآمد و انقلابی است

امام جمعه ایرانشهر با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند مدیریت کارآمد و انقلابی است گفت: وزارت ارشاد و بسیاری از نهادهای دیگر در زمینه فرهنگی کارنامه درخشانی نداشته‌اند؛ بنابراین برای مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای غرب نیازمند یک مدیریت کارآمد و انقلابی و یک سیاست واحد هستیم.
حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر

حجت الاسلام سید شجاع‌الدین ابطحی، امام جمعه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان گفت: وزارت ارشاد مجری قوانین نظام جمهوری اسلامی ایران در حوزه هنر و رسانه است.

وی ادامه داد: این نهاد باید در جهت رشد فضائل اخلاقی براساس ایمان و تقوا، استقلال فرهنگی و مصونیت جامعه از نفوذ فرهنگ اجانب و رواج فرهنگ و هنر اسلامی گام مثبت بردارد.

وی با بیان اینکه مقابله با تهاجم فرهنگی نیازمند مدیریت کارآمد و انقلابی است خاطرنشان کرد: وزارت ارشاد و بسیاری از نهادهای دیگر در زمینه فرهنگی کارنامه درخشانی نداشته‌اند؛ بنابراین ما برای مقابله با تهاجم فرهنگی دنیای غرب نیازمند یک مدیریت کارآمد و یک سیاست واحد هستیم.

حجت الاسلام ابطحی به تولید و ارائه آثار ارزنده و ارزشی در زمینه دفاع مقدس، معرفی ائمه اطهار(ع) و فرهنگ ناب محمدی و نیز فرهنگ اصیل ایرانی اشاره و تصریح کرد: نیاز است امروز با استفاده از کتاب و هنر، آموزه‌های اسلامی را ترویج و به رشد و پویایی جهان اسلام کمک کنیم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه مهمترین نقش را در جهت تقویت بنیان‌های فرهنگی ایفا می‌کند گفت: تجمل گرایی، بی‌حجابی و بی‌عفتی دستاورد فیلم‌های سینمایی است که تهیه این آثار در سایه غفلت مسؤولان وقت صورت گرفته است./۸۳۱/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات