۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۵۱۷۲۴۵
مولوی ساداتی تأکید کرد؛

تقویت مبانی انقلاب؛ مهمترین برنامه وزارت ارشاد

امام‌جمعه اهل سنت سراوان گفت: مهمترین برنامه وزارت ارشاد در دوره جدید باید تقویت مبانی دین و انقلاب باشد تا دست دشمن از فرهنگ جامعه ایرانی کوتاه شود.
مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان

مولوی عبدالصمد ساداتی، امام جمعه اهل سنت سراوان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان با اشاره به اینکه فرهنگ زیربنای همه نهادهای کشور است گفت: امروز باید معارف دینی و اسلامی در همه بخش‌های کشور به ویژه در حوزه فرهنگ به‌ کار گرفته شود.

وی با بیان اینکه جامعه ما با چالش فرهنگی فراوانی رو به رو است خاطرنشان کرد: یکی از ‌مهمترین وظایف مسؤولان و متولیان عرصه فرهنگ مقابله با چالش‌های فرهنگی در جامعه است.

مولوی ساداتی با تأکید بر رویکرد انفعالی وزارت ارشاد در مقابله با هجمه‌های فرهنگی غرب عنوان کرد: این نهاد باید در حوزه فرهنگی یک برنامه‌ریزی مدون و یک سیاست واحد اتخاذ کرده تا بتواند از ارزش‌های اسلامی و انقلابی به خوبی حراست کند.

وی یکی از ‌مهمترین دلایل آسیب پذیر بودن فرهنگ کشورمان را تفکرات جناحی دولت ها دانست و اذعان داشت: متأسفانه امروزه فرهنگ کشورمان دست‌مایه تغییر رویکرد دولت‌ها شده است.

امام‌جمعه اهل سنت سراوان در پایان خطاب به وزارت فرهنگ‌ و ارشاد دولت دوازدهم تصریح‌ کرد: مهمترین برنامه وزارت ارشاد در دوره جدید باید تقویت مبانی دین و انقلاب باشد تا دست دشمن از فرهنگ جامعه ایرانی کوتاه شود./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات