۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹
کد خبر: ۵۱۷۲۱۸
امام جمعه زنگی آباد:

وزرای دولت مشکلات مردم را برطرف کنند

امام جمعه زنگی آباد گفت: دولت جدید باید طوری مجموعه وزرا را انتخاب کند که آنها بتوانند انتظارات مردم را بر طرف و مشکل آنها را حل کند.
حجت الاسلام ابراهیم سیفی

حجت الاسلام ابراهیم سیفی امام جمعه شهر زنگی آباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان گفت: مردم درسراسر کشور انتظاراتی ازکارکنان دولت و خدمتگزاران نظام در تمام زمینه های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دارند، بنابراین دولت باید طوری مجموعه وزرا را انتخاب کند که بتواند انتظارات مردم را بر طرف و مشکل آنها را حل کند.

وی افزود: یکی از کارکردهایی که از اول انقلاب تا به امروز صورت گرفته و جامعه مذهبی از آن راضی نیستند، امور فرهنگی کشور است، از این رو کشور ما خوشبختانه در امور سیاسی و نظامی پیشرفت داشته است، اما مشکل اصلی کشور مرتبط با امور فرهنگی است.

امام جمعه زنگی آباد تصریح کرد: در مسائل فرهنگی و اجتماعی، مشکلاتی وجود دارد و همچنان نیز ادامه دارد از جمله این مشکلات، مسأله بد حجابی، موسیقی و کنسرتهایی است که در کشور برگزار می شود.

حجت الاسلام سیفی ادامه داد: مسؤولیت بسیاری از این مباحث فرهنگی در کابینه دولت به وزارت ارشاد بر می گردد، از این رو دولت محترم خدمتگزار باید وزیری را انتخاب کند که در زمینه های دینی دیدگاه های مذهبی و اطلاعات کافی در مسائل شرعی داشته باشد و نیز تابع ولایت باشد تا بتواند در این مسیر مشکلات را بر طرف و یا آنها را کمتر کند.

وی بیان داشت: انتظار تمام مردم جامعه به ویژه خانواده های مذهبی کشور از وزیر فرهنگ و ارشاد دولت جدید این است که بتواند راهکاری را ارائه دهد و مشکلات فرهنگی کشور را از بین ببرد.

امام جمعه زنگی آباد خاطر نشان کرد: بخش عظیمی از مشکلات فرهنگی کشور تفکرات جناحی است و ممکن است مرتبط با جناح خاصی باشد، از این رو دولت باید در رابطه با ارشاد شخصیت مذهبی و ولایی انتخاب کند و شخصیتی وابسته به ارزشها، امام و انقلاب باشد، همچنین انتقاد پذیر باشد و پیشنهادهای دلسوزان نظام را بپذیرد و رهنمودهای رهبری را فرا گیرد تا مشکلات حل شود.

وی در پایان گفت: وزارت ارشاد دردفاع از ارزشهای انقلابی، مذهبی و دینی که مردم به آنها پایبند هستند در محمور سینما، هنر و موسیقی نتوانسته مشکلات مردم را حل کند و الگویی مناسب را ارائه دهد که مورد پسند مردم جامعه مذهبی باشد، بنابراین امید ما این است که دولت دوازدهم در این زمینه دقت بیشتری داشته باشد./866/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات