۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۱۷۱۵۹
به مناسبت روز خبرنگار صورت گرفت؛

تجلیل مسؤول بسیج رسانه کرمانشاه از عملکرد مثبت خبرگزاری رسا

به مناسبت روز خبرنگار، مسؤول بسیج رسانه و مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از عملکرد مثبت خبرگزاری رسا تقدیر کرده و این خبرگزاری را مروج روحیه انقلابی و مکتب ائمه اطهار و علما خواندند.
خبرگزاری رسا در کرمانشاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار ظهر امروز مسؤول بسیج رسانه و مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از عملکرد مثبت خبرگزاری رسا قدردانی کردند.

در این مراسم شهریار سعیدپور مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از جامعه محترم و فرهیخته اصحاب رسانه در راستای تلاش و  ایثارگری های جهادگرانه و همچنین همراهی و تعامل سازنده در انعکاس اخبار بانک قرض الحسنه رسالت و اشاعه و ترویج سنت الهی قرض الحسنه تشکر و قدردانی کرد.

سعید پور خاطرنشان کرد: امید است با استعانت از الطاف الهی و همکاری‌های ارزنده اصحاب محترم رسانه بتوانیم گام‌های مؤثری در راستای اشاعه فرهنگ قرض الحسنه و گره گشایی از نیازهای ضروری مردم برداریم.

حسن موحد مسؤول بسیج رسانه استان کرمانشاه نیز با قدردانی از خبرگزاری رسا ابراز داشت: خبرگزاری رسا با انتشار اخبار دینی و فرهنگی، مکتب و سیره ائمه اطهار (ع) و علما و روحیه انقلابی را اشاعه می دهد.

لازم به ذکر است در پایان مسؤول بسیج رسانه کرمانشاه و مدیر بانک قرض الحسنه رسالت استان کرمانشاه از حجت الاسلام محمد حسن عامری فر و شیما رشیدی با اهدای لوح قدردانی کردند./۸۵۷۱/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات