۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۵۱۷۱۳۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم خبر داد؛

پیگیری مطالبات و رفع مشکلات اهالی رسانه از اولویت های وزارت ارشاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رفع مشکلات اهالی رسانه را از مهم ترین اولویت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره ارشاد اسلامی قم برشمرد.
حسینی کاشانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سید موسی حسینی کاشانی امروز در دیدار اعضای خانه مطبوعات استان قم با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) برگزار شد، با بیان اینکه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم سعی کرده که همواره حامی خبرنگاران در عرصه های مختلف باشد و مشکلات آنها را پیگیری کند، گفت: در حال حاضر خانه مطبوعات به عنوان یک نهاد رسمی مسؤول پیگیری مطالبات خبرنگاران است و در این زمینه رسالت سنگینی بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم به دنبال واگذاری کارها به اهالی رسانه است، افزود: این دیدگاه نه تنها در میان مدیران ارشاد قم بلکه در سطح وزارتخانه نیز در جریان است و فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرنگاران را به رسمیت شناخته و همواره از اصحاب رسانه حمایت کمی کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با تاکید بر اینکه امسال به صورت الکترونیکی انتخابات خانه مطبوعات استان قم همزمان با انتخابات خانه مطبوعات ۲۰ استان مختلف کشور برگزار شده است، تصریح کرد: افرادی بسیاری در میان اهالی رسانه کاندید این انتخاب شدند به همین علت این دوره از انتخابات با استقبال و شور مطلوبی برگزار شد.

حسینی کاشانی ادامه داد: ادره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم رویکرد تعاملی مطلوبی را با خانه مطبوعات دنبال می‌کند تا بتواند با هم‌گرایی و هم‌افزایی مشکلات و دغدغه‌های خبرنگاران و اهالی رسانه را رفع و مجموعه رسانه های قم را به عنوان الگو و اسوه در سطح کشور معرفی کند.

وی افزود: آموزش به خبرنگاران در اولویت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در این زمینه تاکنون دوره های زیادی از سوی ادراه فرهنگ ارشاد و خانه مطبوعات برای خبرنگاران برگزار شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه باید تعامل مسؤولان و خبرنگاران یک تعامل سازنده باشد، یادآور شد: پیگیری مطالبات از سوی خبرنگاران و همکاری مسؤولان در این زمینه می توان عمران و آبادی شهر قم را فراهم کرده و زمینه ساز استفاده از ظرفیت های بی نظیر و کم نظیر فرهنگی شهر قم شود و این امر همانطور که بیان شد جز با تعامل سازنده خبرنگاران و نهادهای اجرایی در سطح استان محقق نخواهد شد./837/پ202/ی

ارسال نظرات