۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
کد خبر: ۵۱۷۰۷۶
نماینده ولی فقیه در ایلام:

نظام سلطه به دنبال کم رنگ کردن روحیه انقلابی و جهادی در بین جوانان است

نماینده ولی فقیه در ایلام گفت: نظام سلطه و غرب شدیدا به دنبال این هستند که نسل جوان را از آرمان های امام و انقلابی بودن دور کنند تا بتوانند مهلک ترین ضربات را به انقلاب اسلامی وارد کنند.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، ظهر امروز در مسجد جامع ایلام اظهار داشت: اگر از آرمان های امام و انقلابی گری فاصله گرفتیم قطعا نعمت بزرگی را از دست داده ایم.

وی افزود: نظام سلطه و غرب شدیدا به دنبال این است که نسل جوان را از آرمان های امام و انقلابی بودن دورکند تا بتوانند مهلک ترین ضربات را به انقلاب اسلامی وارد کند.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: امام راحل(ره) تاکید بسیاری داشتند که روحیه انقلابی باید بین نسل ها منتقل شود تا این حکومت اسلامی از منحرف شدن مصون بماند و دشمن این انقلاب ناامید شود و دست آن از براندازی کوتاه شود.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی با بیان اینکه باید روحیه جهادی و انقلابی مردم تقویت شود، گفت: دشمن از این روحیه به شدت وحشت دارد و در تلاش است این روحیه را بین مردم کم رنگ کرده و بخشکاند.

وی ادامه داد: باید از رسانه ها و فضای مجازی برای تقویت روحیه انقلابی استفاده کرد و بتوان با شناساندن دشمن و رو کردن نقشه های آنها فضای رسانه ای را از آنها گرفت.

امام جمعه ایلام تصریح کرد: هرگاه با روحیه جهادی و بسیجی گامی را در جهت پیشرفت انقلاب برداشته ایم، موفق بوده ایم و غرب بهت زده از این پیشرفت شده است ولی امید داشتن به خارج و غرب سبب کند شدن و درجا زدن پیشرفت ها و پروژه ها شده است.

نماینده ولی فقیه درایلام در پایان خاطر نشان کرد: دشمنان ما امروز بر روی نسل جوان حساب ویژه ای باز کرده اند و با القای بی دینی و دوری از آموزه های ناب اسلامی قصد سست کردن بنیان خانواده و به تبع آن جامعه را دارند که باید با تربیت اسلامی فرزندانمان نقشه آنها را خنثی کنیم./۸۷۹/پ۲۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات