۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
کد خبر: ۵۱۶۹۶۴

همایش «احیای شهیدان» در پاکستان برگزار شد

همایش «احیای شهیدان» با سخنرانی علمای شیعه پاکستان در شهر کراچی برگزار شد.
ھمایش احیای شھیدان در پاکستان

به گزارش خبرگزاری رسا، ھمایش احیای شھیدان از سوی بنیاد شھید حسن ترابی و حضور رھبران دینی، شخصیت ھای برجسته سیاسی، فرھنگی و اقشار مختلف مردم پاکستان در شھر کراچی برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ساجد علی نقوی رھبر شیعیان پاکستان با اشارہ به آیه « وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ»، گفت: شھید با گذشتن از جان خود، تبدیل به عزیزترین فرد نزد خداوند متعال می شود.

وی با بیان این که شھادت افتخاری بزرگ و مدالی ارزشمند برای بندگان الھی است، تاکید کرد: انسان تمام تلاش خود را انجام می دھد تا جاویدان بماند و شھادت، آسان ترین راہ جاودانگی است.

حجت الاسلام محمد امین شھیدی عضو شورای عالی مجلس وحدت مسلمین پاکستان نیز به شیعه کُشی در این کشور اشارہ کرد و گفت: شیعه می تواند امنیت خود را در کشور تامین کند طوری که کسی جرات حمله به شیعه را نداشته باشد اما به خاطر اتحاد اسلامی از خواسته ھای خود کوتاہ می آید.

حجت الاسلام سید احمد اقبال رضوی معاون دبیرکل مجلس وحدت مسلمین پاکستان با بیان این که شور و اشتیاق شھادت سبب پیروزی بسیج مردمی و نیروھای مسلح عراقی در برابر داعش پیروز شد، ابراز داشت: شھادتی ارزشمند است که دردفاع از دین و ارزش ھای دینی صورت گرفته باشد./۹۸۸/ب۹۰۲/د

اشھد نقوی
ارسال نظرات