۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
کد خبر: ۵۱۶۹۶۰
مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی خبر داد؛

برگزاری اردوهای جهادی در رده های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و محرومیت زدایی، گفت: این اردوها در رده های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و طلاب و روحانیان برگزار می شود.
برگزاری اردوهای جهادی  در رده های دانش آموزی، دانشجویی و طلاب

مسؤول بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی در حاشیه هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی و محرومیت زدایی افزود: این اردوها در رده های مختلف دانش آموزی، دانشجویی و طلاب و روحانیان برگزار می شود.

وی با اشاره به حضور طلاب و روحانیان در گروه های جهادی به عنوان مبلغ دین، خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیت نقش برجسته ای در گروه های جهادی دارند چراکه با حضور مبلغان دینی برنامه های دینی و فرهنگی پیوست اقدامات محرومیت زدایی می شود.

رحمانی اظهار کرد: افزون بر حضور روحانیت به عنوان مبلغ دینی در اردوهای جهادی، گروهی از طلاب و روحانیان استان نیز در کارهای عمرانی و بهداشتی به صورت جهادی فعالیت دارند.

مسؤول بسیج سازندگی آذربایجان غربی از حضور طلاب غیر ایرانی در اردوهای جهادی و محرومیت زدایی استان خبر داد و گفت: شهریور ماه امسال 80 نفر از طلاب غیر ایرانی از 20 میلیت در طرح های محرومیت زدایی شهرهای مختلف استان حضور می یابند.

وی تصریح کرد: ساخت مسکن مددجویی، احداث دیوارهای ساحلی مناطق سیل زده و همچنین مشارکت در تعمیر و بازسازی مساجد و خانه های عالم از جمله برنامه های عمرانی اردوهای محرومیت زدایی با حضور طلاب غیر ایرانی است.

رحمانی در ادامه به فعالیت های بسیج سازندگی در عرصه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: سال گذشته با پرداخت 250 میلیارد ریال تسهیلات و ایجاد یک هزار و 700 کارگاه تولیدی برای چهار هزار و 500 خانوار شغل ایجاد شد.

وی افزود: امسال نیز برای پرداخت 270 میلیارد ریال تسهیلات برنامه ریزی شده است که امیدواریم برای 6 هزار نفر شرایط اشتغال فراهم شود.

مسؤول بسیج سازندگی آذربایجان غربی، اولویت پرداخت تسهیلات را توجه به قطب های تولیدی هر شهرستان و صنایع تبدیلی اعلام کرد.

هشتمین نمایشگاه مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های اطلاع رسانی آذربایجان غربی از 16 مردادماه آغاز به کار کرده است و از ساعت 17 عصر تا 23 برای بازدید علاقه مندان تا 19 مرداد ماه در سالن نمایشگاهی مجتمع فرهنگی هنری ارومیه دایر است./936/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات