۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
کد خبر: ۵۱۶۸۹۵
امام جمعه شهرستان مهران:

خبرنگار متعهد همواره در حفط امانت تلاش می کند

امام جمعه شهرستان مهران گفت: خبرنگار مومن با تقوا که در کار خود متعهد و متخصص است هیچگاه از مسیر درست خارج نخواهد شد و نسبت به حفظ امانت و امانت داری همواره تلاش می کند.
خبرنگار

حجت الاسلام روح الله زمانی، امام جمعه شهرستان مهران، در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: رسالت خبرنگاری یکی از مقدس ترین مشاغل است.

وی افزود: خبرنگار یعنی چشم، گوش و زبان گویای مردم جامعه که که باید صداقت و راستی را در رسالت خود فرامش نکند.

حجت الاسلام زمانی خاطر نشان کرد: وظیفه رسانه و خبرنگاران همانند یک آیینه تمام قد برای به حرکت درآمدن صحیح و درست مسؤولان است که هر وقت از خط درست و شفاف خارج شدند از سوی قلم خبرنگاران به مسیر صحیح برگردند.

امام جمعه مهران تصریح کرد: خبرنگار مومن با تقوا که در کار خود متعهد و متخصص است هیچگاه از مسیر درست خارج نخواهد شد و نسبت به حفظ امانت و امانت داری همواره تلاش می کند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران نقش مهمی در تحولات سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی دارند، گفت: خبرنگاران هرچه کاربلد و متخصص باشند با صداقت بیشتری اخبار کشور و جهان منعکس خواهد شد که این یکی از ابواب پیشرفت است.

حجت الاسلام زمانی تاکید کرد: دشمنان ما امروز با توجه به گسترش شبکه های اجتماعی قصد دارند تا با نفوذ از این طریق به سیاه نمایی علیه امنیت کشور دست بزنند و درون کشور را نا امن کنند تا بتوانند به اهداف شوم خود برسند.

وی یادآور شد: نقش خبرنگاران متعهد در این زمان بیشتر از پیش احساس می شود که با منعکس کردن اخبار صحیح و روشنگری علیه دشمنان آنها را از رسیدن به اهداف خبیثشان نا امید کنند.

امام جمعه شهرستان مهران در پایان گفت: قلم خبرنگار اسلحه او است که باید از این سلاح در راه حق استفاده کند و در ایفای نقش خود جدی باشند و در منعس کردن مشکلات مردم از هیچ کوششی دست نکشند./۸۷۹/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات