۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
کد خبر: ۵۱۶۸۳۱
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه مطرح کرد؛

لزوم ترویج رفتارهای اسلامی بر اساس مکتب ائمه اطهار

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: آموزه های ما از اهل بیت زیاد نیست و باید انسان شناسی و رفتار اسلامی را بر اساس دیدگاه های مکتب اهل بیت تنظیم کرد.
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، حجت الاسلام اسماعیل قبادی مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ظهر امروز در آیین اختتامیه جشنواره رضوی ابراز داشت: دهه کرامت سبب عنایت و توجه مردم به حضرات معصومین (ع) شده و آنها را با معارف اهل بیت علیهم السلام آشنا می کند.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی کرمانشاه خاطرنشان کرد: آموزه های ما از اهل بیت علیهم السلام زیاد نیست و باید انسان شناسی و رفتار اسلامی را بر اساس دیدگاه های مکتب اهل بیت علیهم السلام تنظیم کرد.

وی اظهار داشت: انسان کامل از دیدگاه امام رضا (ع) انسان خیرخواهی است که مردم از زبان و زیان او در امان باشند و این از شاخصه های انسانیت است.

حجت الاسلام قبادی یادآور شد: باید نیکی و فعالیت خوب دیگران را بسیار به خاطر سپرد زیرا قدردانی از اقدامات مثبت دیگران از وظایف انسان های کامل است.

وی ادامه داد: انسان کامل نیکی خویش را کم به شمار آورده و فراموش می کند و از خدمت به مردم ملول و خسته نمی شود و درصدد کسب معارف بیشتر است.

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه عنوان داشت: انسان عاقل، گمنامی را بر شهرت ترجیح می دهد زیرا شهرت مایه غفلت و غرور است، انسان کامل دیگران را بر خود مقدم می داند.

حجت اسلام قبادی تأکید کرد: تبلیغات اسلامی روحانیان را به کتابخوانی و ترویج فرهنگ توجه به مطالعه ترغیب می کند و باید به واسطه کتابخانه های شهری و روستایی فرهنگ کتابخوانی در کشور ترویج داده شود.

این مسؤول در پایان مطرح کرد: امروز فضای مجازی بخش عظیمی از اطلاعات را در خود جای داده است اما نباید اجازه داد فرهنگ کتابخوانی تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و به فراموشی سپرده شود./8571/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات