۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴
کد خبر: ۵۱۶۳۷۳
امام جمعه چوئبده آبادان:

اشرافی گری مانع رسیدگی به امور فرهنگی جامعه می شود

امام جمعه چوئبده آبادان گفت: متاسفانه برخی از خواص و مسؤولان با اینکه رهبری عظیم الشان بارها تذکر دادند که از اشرافی گری دوری و به مشکلات مردم رسیدگی کنند؛ متاسفانه برخلاف مطالبات ایشان عمل می کنند.
حجت الاسلام حمید سیلاوی

حجت الاسلام حمید سیلاوی، امام جمعه چوئبده آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبیین مقوله فرهنگ، اظهار داشت: برخی از مسؤولان عامدا یا عالما و یا جاهلا در مقوله رسیدگی به فرهنگ، آب به آسیاب دشمن می ریزند.

امام جمعه چوئبده آبادان با انتقاد از عوامل تخریب وحدت مردم در جامعه، خاطرنشان کرد: متاسفانه برخی از خواص و مطبوعات زنجیره ای، هجمه هایی علیه سپاه پاسداران، بسیج مستضعفان، وحدت جامعه و حتی نسبت به حجاب دارند که با سرویس های رسانه ای نظام سلطه و دشمنان انقلاب اسلامی هماهنگ است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چوئبده آبادان بیان داشت: دشمنان انقلاب توانایی دیدن وحدت ملت جمهوری اسلامی را ندارند و همیشه به فکر ضربه زدن میان وحدت آحاد جامعه با ترفندهای تهاجم فرهنگی و جنگ نرم هستند.

حجت الاسلام سیلاوی با اشاره به ضعف و انحراف در امور فرهنگی نمایشگاه های کتاب در سال های اخیر، تصریح کرد: متاسفانه در سال های اخیر شاهد آن هستیم که نمایشگاه های کتاب برخی از کتب انحرافی را در نمایشگاه قرار می دهند و همچنین موسیقی های غیر مجاز که وارد مللکت شده نشان دهنده ضعف مدیریت فرهنگی است.

وی با تبیین فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره تهاجم فرهنگی، ابراز داشت: با توجه به بیانات و هشدارهای مکرر رهبر معظم انقلاب به متولیان امر و مسؤولان درباره مقوله فرهنگ، متاسفانه شاهد تهاجم فرهنگی دشمن در جامعه خودمان هستیم و مسؤولان مربوطه هیچ گونه اهمیتی به این مقوله مهم نمی دهند.

امام جمعه چوئبده آبادان با انتقاد از برخی مسؤولان نظام، اظهار داشت: برخی مسؤولان متاسفانه به فکر حقوق های نجومی و املاک نجومی هستند که به آنها اعلام می کنیم هرچه سریعتر به فکر مشکلات مردم از قبیل ازدواج، بیکاری، معیشت و فرهنگ دینی مردم بیفتد و دست از اشرافی گری بردارند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چوئبده در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بسیار دقیق و به موقع فرمان آتش به اختیار را صادر کردند و انتظار می رود نخبگان جامعه و مسؤولان متولی امر فرهنگ به این فرمان ولی امر مسلمین جهان لبیک بگویند و آن را به خوبی انجام دهند./۹۴۵۳/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات