۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۱۶۳۷۱
مسؤول گروه تبلیغی رسانه امین خبر داد؛

تکمیل پروژه چندرسانه ای امیرالمؤمنین تا عید غدیر

مسؤول گروه تبلیغی رسانه امین از تکمیل پروژه چندرسانه ای امیرالمؤمنین(ع) تا عید غدیر خبر داد و گفت: این اثر نخستین بازی مذهبی در کشور است.
تبلیغ نوین طلاب

محمدحسین پیشاهنگ در گفت‌و‍‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به ساخت پروژه چندرسانه ای امیرالمؤمنین(ع) عنوان کرد: این اثر به عنوان نخستین بازی مذهبی تولید و به بازار عرضه می شود.

وی افزود: این اثر یکی از شاخص ترین آثاری است که به همت گروه تبلیغی رسانه امین ساخته شده و تلاش مان بر این است که همزمان با عید غدیر رونمایی شده و وارد بازار بازی های رایانه ای شود.

مسؤول گروه تبلیغی رسانه امین تصریح کرد: کار ساخت این نرم افزار از نیمه دوم سال 94 آغاز شد و پیش تولید محتوا در زمستان همان سال به پایان رسید و از اواخر زمستان 94 نیز بخش اصلی کار آغاز شده و محتوای چند رسانه ای و گرافیک نرم افزار در دست ساخت قرار گرفت.

وی رویکرد مردم محور در تولید آثار را مهم‌ترین هدف این گروه تبلیغی دانست و خاطرنشان کرد: تلاش مجموعه ما بر این بوده که تولیدات خود را بر مبنای ذائقه و نیاز مردم تولید کنیم و همین موضوع نیز سبب موفقیت کارهای ما شده است.

پیشاهنگ اضافه کرد: مجموعه پویانمایی «به قیمت زندگی» یکی از کارهایی است که با همین رویکرد مردم محور تولید شد و مورد استقبال مخاطبان در فضای مجازی قرار گرفت و بازی چند رسانه ای امیرالمؤمنین(ع) نیز با همین نگاه تولید می شود.

مسؤول گروه تبلیغی رسانه امین ادامه داد: یک مجموعه انیمیشن نیز در 13 قسمت در دست ساخت داریم که با عنوان«میهمان ناخوانده» ساخته شده و به بررسی آسیب های رسانه ای اعم از شبکه های ماهواره ای و اجتماعی می پردازد که مرحله نگارش آن در حال انجام است و امیدواریم تا پایان سال 96 مراحل تولید این اثر نیز به پایان برسد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموعه تلویزیونی«یک شب پیش از تاریخ» نیز از جمله آثاری است که در دست اقدام داریم و منتظر بودجه هستیم تا تولید این کار نیز انجام شود./872/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات