۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
کد خبر: ۵۱۶۱۳۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

آرمان‌های انقلاب بر اساس صداقت است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آرمان‌های انقلاب بر اساس صداقت است و بشر باید بر اساس صداقت جایگاه اصلی خود را پیدا کند.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار دانش‌آموزان خواهر شرکت‌کننده در دوره ولایت سازمان بسیج‌ دانش‌آموزی خراسان جنوبی اظهار داشت: انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی، حق‌جویی و حرکت اردوهای جهادی برخاسته از آرزویی است که گذشتکان ما قرن‌ها در انتظار آن نشسته بودند اما در زمان ما رقم خورده است.

وی گفت: دنیا منتظر وجود مقدس حضرت مهدی(عج) در اجرای عدلی است که فلسفه بعثت تمام انبیا و اوصیای الهی بوده است، اخبار، احادیث و روایات برای ظهور حضرت مهدی(عج) در منابع مختلف قبل از اسلام و در اسلام و در منابع شیعه و غیر شیعه چنین روزی پیشگویی کرده بودند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه این پیشگویی‌ها در سه دایره متفاوت بیان شده است، افزود: در یکی از این دایره‌ها بیان شده است که پیش از ظهور آن حضرت از مشرق زمین قومی قیام خواهد کرد و قیام آن تاثیرش این است که جهان را آماده برای ظهور حضرت می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: در کتاب البیان گنجی شافعی محدث و عالم عامه حدیثی نقل شده که قومی از مشرق زمین قیام خواهد کرد و زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج) آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه در این روایت مشخص نشده که مشرق زمین کجا است، ادامه داد:  دایره بعدی پیشگویی‌ها روایتی وجود دارد که مشخص شده آن مشرق زمین، ایران اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: خداوند در قرآن فرموده است قومی ظاهر خواهد شد و خصوصیات آن قوم این است که خدا آن‌ها را دوست دارد و آن‌ها نیز خدا را دوست دارند و این قوم در مقابل ستمگران سربلند و در مقابل اهل ایمان متواضع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه سومین دایره پیشگویی این است که مشخص شده مردمی از قم قیام خواهند کرد و در واقع استارت حرکت آخرالزمان از قم آغاز می‌شود، اظهار کرد: امام موسی کاظم(ع) می‌فرمایند مردی از قم خواهد بود که مردم را به حق و عدل دعوت می‌کند و اوصاف آن‌ها نیز این است مردمی هستند که در مقابل زورگویی‌ها مقاومت می‌کنند.

وی افزود: هسته مقاومت از ایران اسلامی شکل گرفته است و امروز نیز نفوذ این هسته مقاومت در خارج از ایران گسترش پیدا کرده است و این موضوع در کشورهای عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین و نیجریه نشان داده می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: در این حدیث نیز آمده است که طرفداران این حرکت همچون پاره‌های آهن از خود سختی و پایداری نشان می‌دهند و حتی در برخی از احادیث و در کتابی که یک هزار سال قبل نوشته شده نام آن فرد را ذکر کرده‌اند که نام او روح الله است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی عنوان کرد: امام راحل در زمان معاصر ما توسط استاد عارف آیت‌الله شاه آبادی پرورش پیدا کردند و آیت‌الله شاه آبادی به امام فرمود انقلابی حاصل خواهد شد که شما رهبر آن انقلاب هستید.

وی با بیان اینکه ریشه انقلاب قرآنی است و این انقلاب برای جوانان، نوجوانان و نسل آینده است، بیان کرد: آثار و فرمایشاتی که در احادیث آمده است یکی پس از دیگری ظاهر می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه آزمایشات بزرگ آخرالزمانی این انقلاب مانند غربال است هم رویش و هم ریزش دارد، گفت: دین نگه‌داشتن در آخرالزمان سخت‌تر از آتش نگه‌داشتن در دست است.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی افزود: در مقابل کسانی که در آخرالزمان می‌لغزند نیز رویش‌های خوبی وجود دارد، رویش‌هایی که مایه افتخاری و سربلندی هستند.

وی تصریح کرد: ما نباید به کفر در آخرالزمان قانع باشیم زیرا خداوند انسان را برای سیر الی الله و اجرای عدالت آفریده است نه برای ظلم و ستم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی باید محکم نگه داشته شود، آرمان‌های انقلاب بر اساس صداقت است و بشر باید بر اساس صداقت جایگاه اصلی خود را پیدا کند./880/پ202/ب1

ارسال نظرات