۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
کد خبر: ۵۱۶۰۴۶
امام جمعه موقت زاهدان:

حج امسال از موضع قدرت است، نه ضعف

امام جمعه موقت زاهدان گفت: حج امسال از موضع قدرت است و نه ضعف؛ ما با تمام قوا ایستادیم و از عزت خود دفاع کردیم و نگذاشتیم شأن، عزت و کرامت حجاج ایرانی زیر سؤال برود.
راهداری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت‌الاسلام احمد راهداری، امام جمعه موقت شهرستان زاهدان در خطبه‌های نماز جمعه امروز، ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع)، گفت: امام رضا(ع) با قبول ولایتعهدی، خدمت بزرگی به جهان اسلام کردند، زیرا کانون قدرت در ایران بود و ورود ایشان به ایران، موجب شد تا دستگاه عباسی نتواند از نام اسلام سوء استفاده کند.

وی ادامه داد: ائمه معصوم(ع) با علم و بصیرت والایی که خدا به ایشان بخشیده است، به‌خوبی می‌دانند چگونه از سخت‌ترین شرایط، به نفع اسلام و دین خدا بهره ببرند و همین علم، اخلاق و هوشیاری سبب می‌شد تا دشمنان نتوانند حضور مبارکشان را تاب بیاورند.

امام جمعه موقت زاهدان بیان کرد: آن امام همام در طول 55 سال زندگی پربرکت خود 20 سال امامت امت اسلامی را بر عهده داشتند و دستگاه عباسی را چنان رسوا کردند که خلیفه وقت، برای به شهادت رساندن ایشان، نقشه کشید.

وی در ادامه با اشاره به فرارسیدن موسم حج، گفت: حج امسال پاسخ کوبنده‌ای به دشمنانی است که برخلاف واقعیت سعی می‌کردند تا چهره‌ای مخدوش از ایران اسلامی نشان دهند.

حجت‌الاسلام راهداری اظهار کرد: حج امسال از موضع قدرت است و نه ضعف؛ ما با تمام قوا ایستادیم و از عزت خود دفاع کردیم و نگذاشتیم شأن، عزت و کرامت حجاج ایرانی زیر سؤال برود.

وی افزود: استقبال و تکریم مسئولان حج و زیارت عربستان از هیئت ایرانی در فرودگاه مدینه نشان دهنده این واقعیت است که ما با عزت وارد شدیم.

امام جمعه موقت زاهدان با اشاره به نزدیکی 16 مرداد، سالروز تأسیس جهاد دانشگاهی، بیان کرد: اقدامات و فعالیت‌های انجام شده از سوی جهاد دانشگاهی حاکی از این امر است که این نهاد انقلابی، کارهای بسیار با ارزشی را انجام داده که دیگران توان انجام آن را ندارند./۸۳۱/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات