۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
کد خبر: ۵۱۵۸۲۴
امام جمعه شوش:

دولت حمایت از تولید داخلی را سرلوحه کار خود قرار دهد

حجت الاسلام امام گفت: دولت مردان و مسؤولان نظام با بی توجهی به مذاکرات و تحریم ها به حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی بپردازند و آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند.
اقتصاد مقاومتی

حجت الاسلام سید محمد امام، امام جمعه شوش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز با اشاره به نقض برجام و تحریم های جدید از سوی آمریکایی ها، اظهار داشت: بر اساس آیه شریفه قرآن کریم مشرکان هیچ گونه عهدی ندارند و برای همگان ثابت شد که آمریکایی ها در بحث وفای به عهد مصداق این آیه قرآن کریم هستند هیچ گونه وفای به عهدی ندارند.

امام جمعه شوش در ادامه خاطرنشان کرد: مشرکان در طول تاریخ اسلام برا اساس دروغ و حیله نقش ایفا می کردند و آمریکایی ها هم در جریان مذاکرات دقیقا شبیه همین مشرکان بودند و نباید ازسوی دستگاه دیپلماسی ما به آن ها اعتماد می شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی شوش درباره تامل به آیات قرآنی در قبال دشمنان، بیان داشت: ما باید قرآن کریم و وعده های الهی را باور داشته باشیم و اگر بر اساس قرآن کریم و باورکردن آیات این کلام وحی در رابطه با دشمنی کفار پی می بردیم قطعا به حرف آمریکایی ها گوش نمی دادیم و به آن ها اعتماد نمی کردیم.

حجت الاسلام امام درباره فرهنگ غلط استکبار جهانی به ویژه آمریکایی ها و رژیم صهیونسیتی، تصریح کرد: نظام سلطه به ویژه رژیم صهیونیستی و آمریکا فرهنگ جنایت و آدم کشی را دارند و از فرهنگ انسان دوستی و انسانیت هیچ گونه فهم و درکی ندارند.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و مربوط دادن آن ها با بحث مذاکرات، گفت: مشکلات اقتصادی و عدم چرخیدن چرخه اقتصادی مملکت را نباید به مذاکرات یا تحریم ها ربط دهیم چرا که بر اساس مطالبات رهبر معظم انقلاب اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی بهترین راه حل برای فرار از مشکلات اقتصادی و بیکاری است.

امام جمعه شوش در پایان خاطرنشان کرد: دولت مردان و مسؤولان نظام با بی توجهی به مذاکرات و تحریم ها به حمایت از تولید داخلی و اقتصاد مقاومتی بپردازند و آن را سرلوحه کاری خود قرار دهند تا دشمنان و نظام سلطه از تحریم های ظالمانه بر علیه کشور ما مایوس شوند./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات