۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۵۱۵۷۲۷
رییس عقیدتی سیاسی گروه ۲۲ توپخانه ارتش:

برخی افراد به دنبال تغییر فرهنگ انقلابی در جامعه هستند

رییس عقیدتی سیاسی گروه ۲۲ توپخانه ارتش گفت: برخی افراد به شیوه‌های مختلف از جمله جایگزینی لغات اصیل انقلابی با لغات استکباری به دنبال تغییر فرهنگ انقلابی در جامعه هستند.
انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام علی عالمی، رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش چهارشنبه شب در مراسم یادواره شهید محمد مرادی-شهید مدافع حرم شهرستان شهرضا، که در آستان امامزاده شاهرضا برگزار شد، عنوان کرد: برخی افراد گمان می‌کنند که دشمن برای نابودی انقلاب تلاش می‌کند در حالی که در اصل آنها برای نابودی اسلام وارد عمل شده‌اند و برای تحقق اهداف خود، تلاش می‌کنند تا فرهنگ مهدویت، عاشورا و مرجعیت را از بین ببرند.

وی اظهار کرد: دشمن برای تحقق اهداف شیطانی خود و تحقق برنامه‌های کلان خود در سراسر جهان که همان تسلط بر منابع مادی و انسانی و استثمار و استعمار همه جهانیان است، پروژه نفوذ را در دستور کار خود قرار داده و به همین دلیل است که مشاهده می‌کنیم برخی افراد دانسته یا نادانسته همان سخنانی را می‌گویند و همان رفتاری را دارند، که دشمنان انجام می‌دهند.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش بیان کرد: یکی از آفات انقلاب نفوذ اندیشه‌های بیگانه است، دشمن در پروژه فنوذ خود به دنبال دست یافتن بر مقاصدی است که تغییر واژه‌های انقلابی یکی از آنها است؛ در این روش تغییر واژگانی مانند مستضعف و مستکبر از نظر معنا و مفهوم دنبال می‌شود به همین دلیل به دنبال این برنامه، تغییر جایگاه کشورهای مستکبر و مستضعف و جایگزینی برخی از مؤلفه‌های معنایی آنها ایجاد خواهد شد.

حجت الاسلام عالمی ادامه داد: متأسفانه امروزه در ادبیات سیاسی برخی از مسؤولان خبری از واژگان مستضعف و مستکبر نیست و مخصوصاً بر واژه قدرتهای بزرگ تکیه می‌شود، برخی هم از واژه کدخدا استفاده می‌کنند و جالب این است که مشاهده می‌کنیم دشمنان نیز دقیقاً از همین تعابیر استفاده می‌کنند.

وی اضافه کرد: دشمن در راهبرد دیگری که در پروژه نفوذ دنبال می‌کند، به دنبال تغییر در مقدسات جامعه است، متأسفانه امروزه می‌بینیم که تهاجمات زیادی از سوی دشمن به مقدسات دینی و انقلابی می‌شود؛ برخی از جوانان و بدتر از آن، برخی از مسؤولان هم جوانان مؤمن و انقلابی و متعهد را به عنوان تندرو خطاب می‌کنند، این افراد و این جریان فکری در واقع هدفی جز حذف مقدسات ندارد.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش تصریح کرد: تغییر در نهادهای مقدس و حمله به نهادهایی که به عنوان کانون قدرت و پشتوانه انقلاب شناخته می‌شوند، راهبرد دیگری است که دشمن در جریان پروژه نفوذ خود دنبال می‌کند، دشمن در این فرایند به نیرویهای مسلح به طور عام و به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به طور خاص، حمله می‌کند، حزب الله لبنان را در لیست سیاه گروه‌های ترویستی قرار می‌هد و به آنها عنوان تروریست را می‌دهد و بدبختانه برخی افراد در داخل کشور نیز همان تعابیر را تکرار می‌کنند.

حجت الاسلام عالمی گفت: نیرویهای مسلح ذوالفقاری در دست ولایت هستند، ما دشمن را به زانو درآوردیم و در مقابل توطئه‌های او در داخل کشور و منطقه ایستادگی کردیم به همین دلیل آنها از ما ناراحت هستند، اما نباید فراموش کنیم که امام راحل(ره) بارها فرمودند که اگر دشمن از شما خوشحال شد بدانید که اشتباه عمل می‌کنید.

وی عنوان کرد: دشمن به دنبال تغییر دش شخصیتها نیز هست، هیچ بید نیست که دشمن در همه جا نفوذ کند، دشمن به دنبال یافتن افراد سست عنصر و خودباخته‌ای است که به عنوان ابزاری برای دنبال کردن اهداف او عمل کنند، پس باید هر هر حال و در هر شرایطی مراقب دشمن و تحرکات او باشیم.

رییس عقیدتی سیاسی گروه 22 توپخانه ارتش اظهار کرد: دشمن ما که همواره در عرصه‌های مختلف شکستهای سختی از نیروهای انقلابی خورده است عنوان می‌کند که همه گزینه‌هایش بر علیه ما روی میز قرار دارد اما او از این مسأله غافل است که شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت نیز گزینه‌های روی میز ملت ایران هستند.

حجت الاسلام عالمی در بخش دیگری از سخنان خود، ولایتمداری را مهمترین و بهترین راه برای مقابله با توطئه‌های دشمنان برشمرد و افزود: اگر شاهین اعتقادی مسلمانان در جنگ صفین با اعتقادات عدالت و ولایت همطراز بود، هرگز فریب نمی‌خوردند؛ هیچ بعید نیست که صفین دیگری اتفاق بیفتد، دشمنان تاکنون از هر راهی که برای نابودی اسلام و انقلاب وارد شده‌اند نتیجه‌ای جز شکست نصیب آنها نشده پس باید این سنگر مستحکم را حفظ کنیم./868/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات