۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد خبر: ۵۱۵۵۹۵

همایش تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه سلامت برگزار شد

همایش تجلیل از فعالان رسانه ای عرصه سلامت پیش از ظهر امروز در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.
ایرانی خواه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با برگزاری همایشی در دانشگاه علوم پزشکی قم، از فعالان رسانه ای عرصه سلامت تجلیل به عمل آمد.

دکتر ابوالفضل ایرانی خواه رییس دانشگاه علوم پزشکی قم در این همایش با اشاره به اهمیت خبررسانی در جامعه عنوان کرد: عرصه خبر و خبررسانی از عرصه های بسیار مهم در جامعه است و هرچه به دست و زبان اهل قلم در حوزه سلامت نوشته و منعکس می شود قطعاً در سلامت مردم نقش دارد.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه در کنار متولیان و خدمتگزاران عرصه سلامت منعکس کننده واقعیت های جامعه هستند و نقش ویژه ای در حلقه سلامت جامعه ایفا می کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد:  کارهای بسیار خوبی در عرصه خدمات رسانی در حوزه بهداشت انجام شده است که نیاز است برای اطلاع مردم بازتاب بیشتری داده شود.

ایرانی خواه طرح تحول سلامت را مهم‌ترین برنامه دولت یازدهم در حوزه بهداشت و سلامت دانست وخاطرنشان کرد: در قالب این طرح کارهای بسیار مهمی انجام شد اما هنوز در این حوزه مشکلات فراوانی وجود دارد که نیازمند تلاش شبانه روزی خدمتگزاران عرصه سلامت است.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین موضوعاتی که در کشور نیاز است بحث تعامل و همدلی در جهت هم افزایی تمام نیروهای مخلص در هرجایگاهی از نظام اسلامی است و باید تلاش شود که این همگرایی به عاملی برای پیشرفت و تعالی کشور تبدیل شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: تمام توان نیروهای فعال در عرصه خدمتگزاری در نظام اسلامی باید حول محور رسیدن به یک هدف و نقطه مشترک که تعالی نظام و ارائه خدمت به مردم و دستیابی به آرمانهای انقلاب است انجام شود و رسانه ها در ایجاد این تعامل و همدلی نقش مهمی ایفا می کنند.

ایرانی خواه ابراز کرد: پیش نیاز انعکاس صحیح اخبار این است که بدانیم کسانی که در هر لباسی در حال خدمتگزاری در نظام اسلامی هستند و مسؤولیتی را قبول کرده اند، نسبت به رفع مشکلات تلاش شبانه روزی انجام می دهند و با درک اهمیت جایگاه نظام نسبت به اهداف بلندی که در نظر است تلاش ویژه ای می کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: همه باید به دور از گرایشات سیاسی به دنبال این باشیم که نظام اسلامی به چشم انداز توسعه ای که طراحی شده است دست پیدا کند و در میان کشورهای منطقه در جایگاه اول و  همچنین در جهان در جایگاه بالایی در بحث توسعه و پیشرفت و تکامل قرار بگیرد./872/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات