۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۱۵۴۹۰
رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی:

پشتیبانی منطقه ای، علمی و پژوهشی از وظایف ستاد اقامه نماز است

رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز باید پشتیبانی منطقه ای، علمی و پژوهشی داشته باشد، گفت: یکی از علت های عدم حضور نوجوانان در مساجد این است که روابط انسانی عوامل مسجد با نسل کنونی جامعه به درستی انجام نمی شود.
ستاد اقامه نماز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام امرالله سبحانی نیا، رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی صبح امروز در شورای اقامه نماز منطقه 2 کشور در خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از آسیب ها در امور تربیتی جامعه، انباشته شدن کارها و برنامه ها است.

وی با بیان اینکه ستاد اقامه نماز  باید پشتیبانی منطقه ای، علمی و پژوهشی داشته باشد، گفت: با بررسی هایی که صورت گرفت مشخص شد یکی از علت های عدم حضور نوجوانان در مساجد این است که روابط انسانی عوامل مسجد با نسل کنونی جامعه به درستی انجام نمی شود.

رییس ستاد اقامه نماز خراسان رضوی با بیان اینکه باید در بدنه هیأت امنای مساجد جوان گرایی صورت بگیرد، افزود: بررسی ها نشان می دهد که خانواده ها مهارت گفتمان دینی با نسل امروز جامعه را ندارند.

حجت الاسلام سبحانی نیا تصریح کرد: باید دانش مهارتی خانواده ها در جامعه را افزایش دهیم و در این رابطه باید کارهای مهم و موثر صورت بگیرد.

محمد حسینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی نیز در این شورا افزود: تمام افراد باید در جهت فرهنگ سازی و ترویج و نشر فرهنگ نماز در جامعه تلاش کنند.

وی با بیان اینکه باید از ظرفیت ها و پتانسیل های استان در جهت ترویج اقامه نماز استفاده شود، بیان کرد: باید در فضای مجازی گفتمان دینی ایجاد شود و به درستی از این فضا استفاده کرد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات