۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
کد خبر: ۵۱۵۳۵۰
در سال گذشته؛

۴ هزار هنرمند بیمه شدند

معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار هزار نفر زیر پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفتند، گفت: وجود هنرمندان موسیقی نظیر استاد شیر محمد اسپندار مایه افتخار برای ایران اسلامی است.
مرادخانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علی مرادخانی، معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی هنرهای گرافیکی رضوی که ظهر امروز در تالار اشراق زاهدان برگزار شد، به اهمیت موسیقی سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: این استان یکی از قطب های هنر کشور محسوب می شود چرا که در هنر و موسیقی این دیار یک نگاه نو نهفته است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته چهار هزار نفر زیر پوشش بیمه هنرمندان قرار گرفتند، تأکید کرد: وجود هنرمندان موسیقی نظیر استاد شیر محمد اسپندار مایه افتخار برای ایران اسلامی است که باید قدر این بزرگواران را دانست و از ظرفیت و توان این فرهیختگان نهایت استفاده را کرد.

مرادخانی با بیان اینکه جشنواره هنرهای رضوی باید همواره پایدار بماند خاطرنشان کرد:وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی کمک می کند تا بودجه جشنواره پایدار باشد و دبیرخانه بتواند برنامه‌های خود را پیگیری کند؛ از این رو انتظار می رود مسؤولان استانی پیوسته همراه جشنواره رضوی باشند./۸۳۱/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات