۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۵۱۵۳۲۲

پویش«نذر شادی» در انتظار کمک های مردمی

حجت‌الاسلام حسین زاده به پویش مردمی «نذر شادی» یا «دل شاد کنیم» اشاره کرد وگفت: مردم می توانند از طریق سامانه های #۷۸۰* و #۱۱۴* برای زمینه تهیه جهیزیه محرومان، حمایت از گروه های جهادی، بیماری های خاص و زائر اولی های قم و مشهد، کمک های مالی خودشان را ارسال کنند.
دهه کرامت دهه کرامت

حجت الاسلام مهدی حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شعار دهه کرامت مبنی بر «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» گفت: «جشنواره مردمی کرامت» برای ترویج فرهنگ شادی اسلامی درجامعه با محوریت فعالیت های فرهنگی مردمی شکل گرفته است.

مسؤول غرفه های جشنواره مردمی کرامت ادامه داد: پویش های مردمی، کانون های فرهنگی بسیج، هیأت ها، هلال احمر و سایر تشکل های مردمی که در این زمینه ایستگاه های صلواتی و غیره برگزار می کنند می توانند گزارش فعالیت خود را تا 30 مردادماه برای جشنواره ارسال کنند تا در آیین اختتامیه که همزمان با ایام غدیریه برگزار می شود، به برگزیدگان جوایز ارزنده اهدا شود.

وی ادامه داد: جوایز جشنواره شامل 5 سفر به عتبات و عالیات، 110 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و جوایز متبرکه آستان های مقدس معصومین(ع) است.

حجت‌الاسلام حسین زاده در پایان به پویش مردمی «نذر شادی» یا «دل شاد کنیم» اشاره و عنوان کرد: مردم می توانند از طریق سامانه های #۷۸۰* و #۱۱۴*  برای زمینه تهیه جهیزیه محرومان، حمایت از گروه های جهادی، بیماری های خاص و زائر اولی های قم و مشهد، کمک های مالی خودشان را ارسال کنند تا در این ایام مبارک لبخند شادی را بر لبان افراد بی بضاعت یا کم بضاعت جاری کنیم./841/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات