۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
کد خبر: ۵۱۵۲۶۲
امام جمعه الوارگرمسیری:

نگاه به بیگانه از عوامل بروز مشکلات اقتصادی است

امام جمعه الوارگرمسیری گفت: برخی از مسؤولان به جای اینکه به منابع و نیروی انسانی توانمند داخلی توجه کنند، متاسفانه به بیرون از کشور چشم دوختند و با این روش قطعا مشکلات اقتصادی پیش خواهد آمد.
جنگ اقتصادی

حجت الاسلام محمدجواد حسینی منش، امام جمعه الوار گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به نقض برجام از سوی آمریکایی ها، ابراز داشت: متاسفانه نگاه مدیریتی برخی از مدیران عالیرتبه به سوی فرهنگ غیر خودی و خارج است و این نباید در کشور ما رواج پیداکند.

امام جمعه الوار گرمسیری در ادامه بیان داشت: کشور ما بسیار غنی است و مدیران و مسؤولان باید از این ثروت داخلی به طور صحیح استفاده کنند تا نیازمند کشورهای غیر خودی نباشیم.

رییس شورای فرهنگ عمومی الوار گرمسیری درباره منابع و نیروی انسانی توانمند کشور، اظهار داشت: در کشور ما نیروی انسانی بسیار توانمندی وجود دارد و مسؤولان باید برهمین نیروهای داخلی و همچنین منابع داخلی تکیه و البته اعتماد کنند.

حجت الاسلام حسینی منش درباره اهمیت به مقوله اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: رهبرمعظم انقلاب نسخه اقتصاد مقاومتی را بسیار خوب مهیا کرد و می طلبد که مسؤولان نظام با اهمیت دادن به اقتصاد مقاومتی پاسخ محکمی به تحریم های ظالمانه آمریکا و همدستانش دهد و نگاه مسؤولان فقط به داخل کشور باشد.

وی با اشاره به مقوله تولید داخلی خاطرنشان کرد: قطعا تولید داخلی از عوامل اشتغال خواهد بود و مسؤولان مربوطه به ویژه دولت مردان ما به مقوله تولید داخلی همراه با اشتغال اهمیت ویژه ای دهند.

امام جمعه الوار گرمسیری با تبیین عدم صداقت در بین آمریکایی ها، بیان داشت: آمریکایی ها در اصل اعتقادات مشکل دارند و در مذاکرات و بعد از آن چندین بار آمریکایی ها عدم صداقت، عدم وفای به عهد و عدم امانت داری را برای همگان مانند همیشه ثابت کردند و طبیعی است کسی که به چیزی پایبند و معتقد نیست، قطعا طرف مقابل را فریب خواهد داد.

رییس شورای فرهنگ عمومی الوار گرمسیری در پایان اظهار داشت: دستگاه دیپلماسی ما باید دشمن شناسی بالایی داشته باشد و نباید زود به طرف مقابل اعتماد می کردند و اگر براساس مطالبات رهبر معظم انقلاب که نسخه اقتصاد مقاومتی و نسخه دشمن شناسی صحیح را مهیا کرده بود، پیش می رفتند، قطعا این تحریم ها و مشکلات اقتصادی صورت نمی گرفت./9453/ت302/ب1

ارسال نظرات