۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۴۸۴۴
امام جمعه خاش:

مهمترین عامل برای رسیدن به ثبات فرهنگی حفظ عفاف و پاکدامنی است

حجت الاسلام دهقان مهمترین عامل برای رسیدن به ثبات فرهنگی را حفظ عفاف و پاکدامنی دانست و گفت: رعایت عفاف و حجاب سبب می‌شود جامعه به سمت خلاقیت و نوآوری برود.
حجت‌الاسلام دهقان

حجت الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه خاش در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان به میلاد حضرت معصومه و دهه کرامت اشاره کرد و گفت: وجود دو گوهر ارزشمند یعنی حضرت فاطمه معصومه(س) و امام رضا(ع) موجب خیر و برکت برای میهن اسلامی شده است.

وی ادامه داد: وجود بارگاه حضرت رضا(ع) در ایران از دیرباز نقطه الهام بخش مردم مسلمان جهان بوده و بارگاه حضرت معصومه(س) و شهر قم پس از پیروزی انقلاب اسلامی به مرکز ارائه پیام ناب اسلامی تبدیل شده است.

امام جمعه خاش مهمترین عامل برای رسیدن به ثبات فرهنگی را حفظ عفاف و پاکدامنی دانست و افزود: رعایت عفاف و حجاب سبب می‌شود جامعه به سمت خلاقیت و نوآوری برود.

وی تأکید کرد: زنان و دختران ما با بهره گیری از سیره حضرت فاطمه(س) حجاب خود را رعایت کنند و با بدحجابی به وجاهت ایرانی خود آسیب نرسانند.

حجت الاسلام دهقان در پایان با اشاره بر بهره‌گیری مطلوب از ظرفیت‌های حرم‌مطهر رضوی و دیگر امامزادگان تصریح کرد: این بهره‌گیری بهترین پتانسیل برای جذب مردم به سوی معنویات است؛ از این رو هرچه مردم به معنویات جذب شوند آثار مثبت فردی و اجتماعی بسیاری در‌دجامعه فراگیر خواهد شد./831/ت303/ب1

ارسال نظرات