۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۵
کد خبر: ۵۱۴۷۲۳
رییس سازمان بسیج رسانه فارس:

صداقت در عمل با روحیه انقلابی محقق می شود

رییس سازمان بسیج رسانه فارس گفت: برای رسیدن به صداقت در عمل، باید به روحیه انقلابی خود برگردیم و ببینیم که هم‌اکنون، هم روح و هم جسم و کلا همه برجام در کما است.
میلاد امیری نژاد

میلاد امیری‌نژاد، رییس سازمان بسیج رسانه فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شیراز، گفت: اینکه بگوییم تمام برجام خوب است یا بد، قطعا اشتباه است و ما باید در این باره، دست از یکدندگی برداریم.

امیری‌نژاد با تأکید بر اینکه صداقت بزرگ‌ترین دیپلماسی است تصریح کرد: برای رسیدن به صداقت در عمل، باید به روحیه انقلابی خود برگردیم و ببینیم که هم‌اکنون، هم روح و هم جسم و کلا همه برجام در کماست.

رییس سازمان بسیج رسانه فارس با اشاره به عدم انتقال مباحث واقعی در برخی رسانه‌ها اظهار داشت: اگر می‌بینیم که حتی آقای ظریف هم به عدم کارآیی برجام و زیرپا گذاشتن آن از طرف آمریکا اذعان می‌کند اما برخی رسانه‌ها اصل مطلب را منتقل نمی‌کنند و می‌گویند ظریف هم به دلواپسان پیوست از عدم صداقت در دیپلماسی حکایت دارد.

به عقیده وی، بعد از گذراندن تحریم‌ها و تهدیدها و بلایای طبیعی، مسأله نیاز به اقتصاد مقاومتی و پایدار پیش می‌آید.

امیری‌نژاد با تأکید بر اینکه باید اقتصاد مقاومتی پایدار داشته باشیم اظهار داشت: این اقتصاد پایدار صرفا در حوزه تولید نیست، بلکه در حوزه مصرف هم هست و وظیفه ما درست مصرف کردن و اتکا به داشته‌هاست تا واردات را کم کنیم.

به گفته رییس سازمان بسیج رسانه فارس، اقتصاد مقاومتی وقتی پایدار است، حتی به بانک‌ها هم برمی‌گردد چراکه باید شیوه‌های بانکداری را هم عوض کرد.

وی با بیان اینکه تعطیلی کارخانه‌ها بر اساس عدم تولید و معضلات سد راه تولید کننده است ادامه داد: اینجا سرمایه‌گذار با سود 22 درصد کار می‌کند و در کشوری مثل چین، با سود 5/2 درصد. این یعنی ورشکستگی تولیدات داخلی.

به عقیده امیری‌نژاد، اقتصاد مقاومتی یعنی پول خرد دست مردم را وارد چرخه تولید کنیم تا با سود بانکی کم، تولید را افزایش و قیمت تمام شده محصول را پایین بیاوریم./825/ت302/ب1

ارسال نظرات