۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۶۹۷
آیت الله نوری همدانی در دیدار آیت الله علم الهدی:

هنوز برخی با وجود تحریم‌های جدید خیانتکاری آمریکا را باور نمی کنند

حضرت ‌آیت الله نوری همدانی به وضع تحریم‌های جدید از سوی آمریکا واکنش نشان داد و گفت: با وجود تصویب تحریم ها و رأی قاطع در مجلس آمریکا به این موضوع، هنوز بعضی ها باورشان نمی آید که آمریکا خیانتکار است.
دیدار آیت الله علم الهدی با آیت الله نوری همدانی دیدار آیت الله علم الهدی با آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله سید احمد علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس عصر امروز با حضور در بیت حضرت آیت الله نوری همدانی در مشهد با این مرجع تقلید دیدار و در در گفت وگو کرد.  

حضرت آیت الله نوری همدانی در این دیدار با تأکید بر ضرورت وحدت عملی بین مسؤولان و مردم گفت: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگری به وحدت عملی نیاز دارد، برخی از وحدت و گذشت و آغاز دوستی حرف می زنند ولی در سخنرانی ها و عملکرد گفته خود را نقض می کنند.

 وی اخلاق محوری در جامعه اسلامی را ضروری دانست و افزود: جامعه اسلامی باید اخلاق محور باشد و از دروغ، تهمت، افترا منزه شود، اغراض شخصی و سیاسی باید از بین برود و خدا را در همه جا و همه حالات شاهد بر اعمال و رفتار و گفتار بدانیم.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که به فرموده امام راحل عالم در محضر خداوند متعال است، اظهار داشت: انسانی که با خدا عهد بست از شرق وغرب هراس دارد و کار خود را بر مبنای حق و حقیقت قرار می دهد؛ در زمان ما امام خمینی(ره)  الگوی عملی کار بر مبنای حق و حقیقت است.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود به وضع تحریم های جدید از سوی آمریکا واکنش نشان داد و با اشاره به بد عهدی و نقض برجام از سوی آمریکا ابراز داشت: با وجود تصویب تحریم ها و رای قاطع در مجلس آمریکا به این موضوع، هنوز بعضی ها باورشان نمی آید که آمریکا خیانتکار است.

حضرت آیت الله نوری همدانی تأکید کرد: آمریکا خيانتش را تکرار کرده و مثل 38 سال گذشته دشمني خود را با ملت ایران ادامه می دهد بلکه دشمنی های خود را شدید تر کرده است؛ بنابراین مسؤولان نسبت به این موضوع نباید بی تفاوت نباشند بلکه باید با توطئه های دشمن مقابله کنند./1323/ ۲۰۲/ص

ارسال نظرات