۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
کد خبر: ۵۱۴۶۴۵
آیت الله رجبی:

عمل به اقتصاد مقاومتی تنها راه حل مشکلات کشور است

آیت الله رجبی عمل به اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی را راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: بدون شک اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سال های قبل مورد توجه قرار می گرفت زمینه های اثرگذاری تحریم های دشمنان از بین می رفت.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا،  عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در زمینه اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی و توجه به تولید داخلی را راه حل مشکلات کشور دانست و گفت: بدون شک اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب از سال های قبل مورد توجه قرار می گرفت زمینه های اثرگذاری تحریم های دشمنان از بین می رفت.

وی افزود: اگر این فرمایشات اجرا می شد اوضاع به گونه ای نمی شد که تحریم ها در مسائل اقتصادی و معیشتی اثرگذار باشد، الان هم دیر نشده و اگر دولتمردان و مسؤولان و همچنین توده مردم که در حوزه های تولید ملی  و اقتصادی فعال هستند دست به دست هم دهند می توان کارها را پیش برد.

آیت الله رجبی اظهار داشت: همه مجموعه ها باید صادقانه و دلسوزانه در صدد باشند که تولید داخلی را رونق وکیفیت آن را ارتقا دهند و هم در جهت استفاده از تولید داخلی وکنار زدن تولیدات خارجی و واردات آن ها اقدام کنند تا بتوان در مدت معقولی اثر توطئه های دشمن را خنثی کرد.

وی ادامه داد: اگر در هر زمینه ای به سوی خودکفایی برویم دیگر دشمنان نمی توانند از توطئه ها و دسیسه ها سودی ببرند، همچنین می فهمند که اگر رفتارهای خصمانه ای داشته باشند به زیان خود آن ها خواهد شد.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) با بیان این که مسأله اقتصاد مقاومتی را جدی گرفته و سرمایه گذاری ویژه کنیم، ابراز داشت: اشتغال و تولید داخلی همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده و هست و مسؤولان باید برای اجرای فرمایشات ایشان و برون رفت از مشکلات اقتصاد مقاومتی را اجرایی کنند.

وی عنوان کرد: اگر مسأله تولید و اشتغال جدی گرفته شود مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل خواهد شد و رونق تولید کشور و اعتماد به نیروهای داخلی و همچنین اجرایی کردن سیاست های اقتصاد مقاومتی کشور را در برابر توطئه های دشمنان و مستکبران بیمه می کند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات