۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۱۴۵۵۱
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متناسب با نیاز زمان وارد صحنه می شود

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با بیان اینکه شورا یکی از کهن ترین نهاد نظام اسلامی است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متناسب با نیاز زمان وارد صحنه می شود و همواره این نهاد لحظه شناس است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی اظهار داشت: درباره حوادث غیرمترقبه در کشور و مناسبت های ویژه در سال برنامه ریزی و مدیریت و هدایت می کند.

وی با بیان اینکه شورا یکی از کهن ترین نهاد نظام اسلامی است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی متناسب با نیاز زمان وارد صحنه می شود و همواره این نهاد لحظه شناس است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: شورا در فتنه های سال 78 و 88 نیاز زمان را تشخیص داد و لحظه شناس بود و به موقع وارد صحنه شد.

لطفی با بیان اینکه مردم با حضور خود در صحنه های تمام نقشه ها و توطئه های دشمن را خنثی می کنند، تصریح کرد: مردم هر کجا که فراخوان و اطلاع رسانی شود در صحنه حاضر می شوند و حماسه ای مانند 9 دی را خلق می کنند.

وی ادامه داد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد عمومی غیر دولتی و حاکمیتی است و رسالت های این شورا در جهت منافع ملی نظام جمهوری اسلامی ایران است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه نگاه ما، نگاه دولتی نیست، خاطرنشان کرد: حضور مردم در صحنه کارآمدترین مانور در صیانت از نظام و خنثی کردن توطئه های دشمن است.

لطفی اظهار کرد: تکیه اصلی دشمن بر تغییر رفتار و باور مردم این کشور است، دشمن می داند تا وقتی که مردم در صحنه حضور دارند نمی تواند به اهداف خود برسد از این رو تمام تلاش خود را در جهت تغییر رفتار مردم به کار گرفته است.

وی افزود: دین، مردم و استکبارستیزی از جمله مبانی انقلاب اسلامی است و باید دشمن شناسی خوبی داشته باشیم و برای مقابله با آن ها مهیا شد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات