۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
کد خبر: ۵۱۴۵۴۶
آیت الله حیدری:

آمریکا تنها با قاطعیت و ایستادگی عقب نشینی می‌کند

نماینده خوزستان در خبرگان با تأکید بر این که دولتمردان نباید به آمریکا تحت هیچ شرایطی اعتماد کنند، گفت: آمریکا خوی استکباری دارد و تنها با ایستادگی، قاطعیت، مقاومت و اعتماد به داخل حساب می برد.
آیت الله محسن حیدری

آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به سیاست های مستکبرانه آمریکا علیه ایران و وضع تحریم های جدید، خواستار برنامه عملی جدی دولت برای مقابله با دشمن شد.

وی افزود: دولت باید بر اساس راهبرد رهبر معظم انقلاب که بارها مورد تأکید قرار دادند عمل کند، دولتمردان نباید به آمریکا تحت هیچ شرایطی اعتماد کنند، همچنین باید برای حل مشکلات کشور بر اساس اقتصاد مقاومتی برنامهریزی و عمل کنند و چشم به راه اجانب نباشند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان این که مسؤولان نباید به تصمیم های غربی ها برای ایران چشم بدوزند، اظهار داشت: مسؤولان باید بر نیروها و سرمایه های داخلی تکیه کنند و براین اساس امید پیروزی فراوان تر است تا بخواهیم به اجانب اعتماد کنیم و هر روز بد عهدی کنند.

وی ادامه داد: دشمنان هر روز به بهانهای برای تحت فشار قرار دادن ایران اسلامی به وجود می آورند و ما نمی توانیم سرنوشت مملکت را با نظر و خواسته آمریکایی  ها ببندیم.

آیتالله حیدری با بیان این که تصور بدتر شدن اوضاع کشور به دلیل واکنش قاطع به نقض برجام و تحریم های جدید را نادرست دانست و ابراز داشت: کسانی که چنین فکری دارند تصور می کنند که الان وضعیت بهشت موعود است و اگر با قاطعیت برخورد شود اوضاع فلاکت بار خواهد شد در حالی که اینگونه نیست.

وی عنوان کرد: خوی استکباری همانند سگ است، اگر انسان از سگ بترسد و فرار کند هجوم می آورد؛ اما اگر بایستد و حالت تهاجمی به خود بگیرد سگ فرار می کند؛ آمریکا خوی سگ دارد و تنها با ایستادگی، قاطعیت، مقاومت و اعتماد به داخل حساب می برد اما این که بخواهیم به صورت نرم برخورد کنیم سیری پذیر نیستند./1323/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات