۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۵۱۴۵۳۹
حجت الاسلام تیموری مطرح کرد؛

جزئیات برگزاری دوره میثاق طلبگی در همدان

مدیر اجرایی دوره رسم عاشقی گفت: مساله نظم در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است، در این دوره برای هر مدرسه به صورت مجزا برنامه ریزی شده است.
تیموری و کشوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام محمد جواد تیموری مدیر اجرایی دوره میثاق طلبگی حوزه علمیه همدان امروز در مدرسه علی ابن ابیطالب(ع) شهر ملایر گفت: خدمت به طلاب در دوره رسم عاشقی هدف اصلی مسىولان حوزه علمیه علی ابن ابیطالب(ع) است.

وی در ادامه با اشاره به وظایف سرگروه های در دوره افزود: در این دوره سرگروه ها مدیران خوابگاه ها و حلقه های طلاب جدید الورود هستند و باید بتوانند نظم را در حلقه های خود حاکم کنند.

حجت الاسلام تیموری در ادامه افزود: طلاب همه روزه برای رسیدن به سالن اصلی دوره از معراج الشهدای مدرسه که مزار یکی از شهدای گمنام است و از کنار نمایشگاه شهدا عبور می کنند.

وی با اشاره به ضرورت ورزش در این ابراز داشت: ورزش صبحگاهی یکی از برنامه این دوره تربیتی، آموزشی است که که سرگروه های محترم ناظر اجرایی گروه ها در این برنامه هستند.

مدیر اجرایی دوره رسم عاشقی بیان داشت: مساله نظم در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است، در این دوره برای هر مدرسه به صورت مجزا برنامه ریزی شده است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مدیریت خواب طلاب جدید الورود در دوره میثاق طلبگی خاطرنشان کرد: مدیریت برنامه خواب شبانه طلاب از سوی سرگروه ها مدیریت می شود و برنامه مناجات سحر نیز همه روزهقبل از نماز صبح و دعای عهد برگزار خواهد شود.

در ادامه حجت الاسلام وحید اصلاحی مدیر آموزشی دوره رسم عاشقی گفت: همه روزه برای طلاب کلاس های آموزشی، تربیتی رسم طلبگی، اخلاق طلبگی و حلقه های انس برگزار خواهد شد که این دوره دارای 10 کلاس فعال است.

وی در پایان افزود: برای هر کلاس در دوره دو ساعت آموزش نظام تعلیم و تربیت که شامل آشنایی طلاب با زندگی طلبگی از آغاز تا پایان می شود برگزار خواهد شد./۹۷۹/پ202/ب1

ارسال نظرات