۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۵۱۴۵۲۵
امام جمعه تربت حیدریه:

مساله فلسطین تا نابودی اسراییل اولویت نخست جهان اسلام می ماند

امام جمعه تربت حیدریه با اشاره به یورش اخیر صهیونیست ها به نمازگزاران مسجد الاقصی گفت: علی رغم تلاش استکبار در راه اندازی جنگ های نیابتی و انحراف افکار جهان، همه بدانند مساله فلسطین تا نابودی اسراییل اولویت نخست جهان اسلام می ماند.
حجت الاسلام عصمتی

حجت الاسلام محمد رضا عصمتی، امام جمعه تربت حیدریه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، با بیان این که امروز پس از نقص صریح برجام از سوی غرب باید هیات نظارت بر برجام تصمیم قاطعی در برابر زیاده خواهی آنان اتخاذ کند، گفت: ملت ایران از همان ابتدا نیز آمریکای مستکبر را شیطان بزرگ و دشمن بشریت می دانستند.

وی با بیان این که آنانی که دشمنی با استکبار را خیال و توهمی بیش تر نمی دانستند سرانجام با بدعهدی های مستمر غرب و وضع تحریم های جدید در مجلس سنای آمریکا به خوی استکباری آنان پی بردند، تصریح کرد: حال در چنین شرایطی رسالت ملت ایران وحدت، همدلی و همصدایی است و همواره باید غرب را دشمن صف اول خود بدانند.

امام جمعه تربت حیدریه تنها راه مقابله با این شیطان بزرگ را تکیه بر توان داخلی و اعتماد به نیروهای پایبند نظام و انقلاب دانست و خاطر نشان کرد: آنچه که می تواند این کشور را از گردنه های خطرناک عبور دهد همین اعتماد به نیروهای داخلی است.

حجت الاسلام عصمتی در ادامه با اشاره به یورش اخیر صهیونیست ها به نمازگزاران مسجد الاقصی بیان کرد: علی رغم تلاش عمده استکبار در راستای راه اندازی جنگ های نیابتی و تغییر و انحراف افکار جهان اسلام از سوی فلسطین به مسائل اولویت دوم همچنان مساله حمایت از فلسطین در ردیف اول مسائل جهانی قرار دارد.

وی با بیان این که تا زمان نابودی کامل اسراییل این مساله همچنان در خط نخست باقی می ماند، بیان کرد: در این راستا علمای اعلام، اندیشمندان و متفکران جهان اسلام و به خصوص همه مسلمانان و امت های اسلامی باید حمایت خود را از فلسطینیان بیش تر کنند و نگذارند هدف و هجمه غرب در هیچ زمانی به ثمر بنشیند./۸۶۴/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات