۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
کد خبر: ۵۱۴۵۲۲
نماینده مجلس شورای اسلامی:

بقاع متبرکه بهترین ظرفیت برای مقاوم سازی و ترویج فرهنگ اسلامی هستند

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بقاع متبرکه ظرفیت و فرصت مناسبی برای مقاوم سازی و ترویج فرهنگ اسلامی است، گفت: امامزادگان باید قطب فرهنگی کشور باشند.
محسن علیجانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محسن علیجانی، نماینده مجلس شورای اسلامی، امروز همزمان با ایام دهه کرامت در آیین غبار روبی آستان مقدس امامزاده ابوالحسن(ع) که به همت اداره اوقاف و امورخیریه استان تهران برگزار شد، گفت: امروز کینه‌توزان و دشمنان انقلاب با منحرف کردن جوانان درصدد دور ساختن آنان از دین و باورهایی اسلامی هستند.

وی افزود: گناه انسان را از دین گریزان و محبت اهل بیت(ع) را از دل خارج می‌کند. 

علیجانی با بیان اینکه محبت به اهل بیت(ع) اجتماع ساز است، ابراز کرد: اگر محبت به اهل بیت(ع) در دل ملتی نهادینه شود همه آنان حول محور آن محبت قرار خواهند گرفت بنابراین بقاع امامزادگان عظیم شان فرصت مناسبی برای مقاوم سازی فرهنگ اسلامی به شمار می‌روند.

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تحقق اقتصاد مقاومتی با تعالم و مقاوم سازی فرهنگی دینی میسر می‌شود، بیان داشت: یکی از مراکز ترویج تعالیم ناب اسلامی در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی همین بقاع متبرکه هستند که باید به عنوان قطب فرهنگی کشور به آن توجه ویژه شود.

وی ادامه داد: ایجاد کانونهای فرهنگی، تاسیس درمانگاه‌ها، احداث اماکن رفاهی و غیره در جوار بقاع متبرکه و امازادگان واجب التعظیم به عنوان یک ظرفیت خوب بسیار لازم و ضروری است./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات