۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲
کد خبر: ۵۱۴۵۱۹
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبض جمهوری اسلامی ایران است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبض جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن طمع کند؛ زیرا اگر جامعه ما مورد طمع دشمن قرار می گیرد به دلیل ضعفی است که از خود نشان می دهیم.
عبادی عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور اظهار داشت: باید نقاط ضعف و قوت گذشته در نظر گرفته شود تا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قدرت مندتر از گذشته به راه خود ادامه بدهد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نبض جمهوری اسلامی ایران است، گفت: نباید اجازه بدهیم دشمن طمع کند، جامعه ما اگر در این کشور مورد طمع دشمن قرار می گیرد به دلیل ضعفی است که از خود نشان می دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: اگر مسلمانان در دین و اسلام وحدت کلمه داشته باشند هیچ گاه گستاخی از سوی دشمن و دوستان دشمن نما به وجود نمی آید.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دشمنان در جهان انواع و اقسام جنایت ها و قتل و عام ها را انجام می دهد، تصریح کرد: به بیش از 50 کشور تحدی و تجاوز شده اما همچنان کشورهای اسلامی سکوت می کنند و حرفی نمی زنند.

وی با بیان اینکه امروز احکام الهی پایمال می شود اما کسی حرفی نمی زند، ادامه داد: مسلمانان آواره و شهرها ویران شده است و همه از دور نظاره گر هستند در حالی که اگر اشاره ای شود دشمن سر جای خود می نشیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دشمنان مانند سگ وحشی هستند و اگر در جای خود باقی بمانیم به ما حمله خواهد کرد و جامعه را می درد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمن و بیگانگان تمام امورات و سرنوشت کشورهای اسلامی را تعیین می کنند، با وحدت کلمه بسیاری از کارها انجام می شود.

وی افزود: اگر ما نوکری بیگانه نکنیم آن وقت بیگانه زمین گیر می شود، غرب متکبر طوری است که باید نوکر خود را انتخاب کند و اگر ما داوطلب نوکر آن ها شویم قبول نمی کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: آیت الله جوادی آملی 3 سال قبل به برخی از مسؤولان که به دشمنان لبخند می زنند توصیه می کند اگر به آمریکا دست می دهید باید انگشتان خود را بشمارید زیرا آمریکا همان لحظیه نیز قابل اعتماد نیست./880/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات