۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۱۴۵۱۷
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور:

دهه فجر امسال به صورت ویژه برگزار می شود

لطفی گفت: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مراسم های مهمی است که در سال جاری به صورت ویژه از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرا می شود و برنامه های دهه فجر امسال به طور بین المللی و به صورت ویژه تدارک دیده شده است.
لطفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، نصرت الله لطفی، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور صبح امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: به تعبیر مقام معظم رهبری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد کهن در کشور است.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با نمایندگان ولی فقیه در استان ارتباط خوبی برقرار کرده است، گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور آمادگی دارد در آنچه برای ارتقای فرهنگی استان نیاز است کمک کند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور افزود: حدود 25 نهاد و ارگان مختلف عضویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هستند و این شورا تنها خاص یک فرد نیست.

لطفی با بیان اینکه این شورا مراسمات عمومی و مناسبت های ویژه در سال را برنامه ریزی و مدیریت می کند، تصریح کرد: همچنین اطلاع رسانی برای حوادث غیرمترقبه مانند حادثه مسجدالاقصی در عرصه ملی و بین المللی از جمله رسالت های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است.

وی ادامه داد: مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مراسم های مهمی است که در سال جاری به صورت ویژه توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اجرا می شود و برنامه های دهه فجر امسال به طور بین المللی و به صورت ویژه تدارک دیده شده است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به کلنگ زنی ساختمان جدید شورای تبلیغات اسلامی استان، خاطرنشان کرد: این ساختمان امروز در استان کلنگ زنی می شود و امیدواریم این پروژه در مدت 6 ماه تکمیل شود و فعالیت های فرهنگی خود در استان صورت بگیرد./880/پ202/ب1

ارسال نظرات