۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۵۱۴۵۱۴

هشدار رییس سازمان بدر عراق نسبت به جنگ نرم علیه جوانان

رییس سازمان بدر عراق نسبت به جنگ نرم دشمنان علیه جوانان عراقی به شدت هشدار داد.
هادی العامری دبیرکل سازمان بدر عراق و از فرماندهان بسیج مردمی

به گزارش خبرگزاری رسا، هادی العامری رییس سازمان بدر عراق در مراسمی که به مناسبت تکریم خانواده های شهدا در شهر مقدس کربلا برگزار شد، نسبت به جنگ نرم دشمنان علیه جوانان این کشور هشدار داد و گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ نرمی علیه جوانان عراقی در صدد سوق دادن آنان به سوی پوچی و بی هدفی است.

وی بر لزوم ایستادگی در برابر این پدیده تأکید کرد و افزود: عدم گرایش و عضویت جوانان به گردان‎های مختلف بسیج مردمی یکی از اهداف جنگ نرم است که جوانان باید نسبت به این موضوع هوشیار باشند و زانوی تلمذ در مقابل نهضت عاشورا بر زمین بزنند.

رییس سازمان بدر با اشاره به آخرین تحولات نظامی و امنیتی عراق گفت: پیروزی نهایی مجاهدان در عملیات آزادسازی مناطق تلعفر و الحویجه بسیار نزدیک است.

هادی العامری همچنین در دیدار با فرانک پیکر سفیر انگلیس در بغداد بر اهمیت فراهم کردن زمینه برگزاری انتخابات پارلمان این کشور در سال 2018میلادی تاکید کرد و خاطرنشان کرد: این انتخابات باید در موعد مقرر بدون هیچ تاخیری برگزار شود.

سفیر انگلیس در بغداد نیز پیروزی نیروهای امنیتی، پیشمرگ و بسیج مردمی بر جریان تروریستی داعش و آزادی شهر موصل را تبریک گفت./994/ب۹۰۲/د

ارسال نظرات