۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
کد خبر: ۵۱۴۵۰۰
روحانی لبنانی:

حاکمان عرب با پروژه‌های خطرناک دشمن همراه شده‎اند

رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان گفت: حاکمان عرب با پروژه‌های خطرناک دشمن همراه شده‎اند.
حجت الاسلام علی عبداللطیف فضل الله

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید علی عبداللطیف فضل الله رییس جمعیت الفکر العاملی لبنان در خطبه های نماز جمعه روز گذشته منطقه عیثانا بر لزوم محافظت از دستاورد حزب الله در نبرد با تروریست های تکفیری و آزادی عرسال تأکید کرد و گفت: این مساله با وحدت و همبستگی ارتش، ملت و مقاومت و مقدم شمردن مصالح ملی بر مصالح مذهبی و طایفه ای و حزبی محقق می شود.

وی افزود: برای محافظت از وحدت به برنامه های اجتماعی و اقتصادی متکامل جهت نجات اشغالگران از گرسنگی و بیماری و مشکلات معیشتی نیاز است چرا که اسارت شهروندان در بند بیکاری و مالیات و قطعی آب و برق و بحران های بهداشتی جایز نیست.

حجت الاسلام فضل الله از هجمه علیه عملیات نظامی حزب الله در عرسال ابراز شگفتی کرد و بیان داشت: مقاومت در جنگی ملی و با نیرو و برنامه ای کاملا داخلی بر تروریست ها فائق آمد و کشور و مردم را آزاد و حاکمیت دولت را به مناطق اشغال شده بازگرداند.

وی فساد و تضعیف حاکمیت دولت را به ضرر همگان خواند و تأکید کرد: در صورت ادامه این وضع نمی توان وعده های اصلاحات و تغییر را اجرایی کرد و شاهد جولان مفسدان و سارقان و رشوه بگیران خواهیم بود.

این روحانی لبنانی مقاومت فلسطینیان در برابر محاصره مسجد الاقصی را ستودنی توصیف کرد و ادامه داد: ملت قهرمان فلسطین با قدرت در برابر نیروهای صهیونیستی ایستادند. صهیونیست ها به تجاوز علیه مسجد الاقصی بسنده نکرده بلکه در راستای یهودی سازی و لغو همه نمادهای اسلامی را در پرتو سکوت عربی فعالیت می کند.

وی در پایان گفت: دولت های عربی به سطح توطئه آفرینی با دشمن و همراهی با پروژه های خطرناک و نژادپرستانه آنها رسیده است. وحدت میان قشرهای مختلف ملت، اعتماد به گزینه مقاومت و ادامه جنبش و انتقاضه تا آزادی همه خاک کشور از اهمیت فراوانی برخوردار است./980/ب902/د

ارسال نظرات