۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۰
کد خبر: ۵۱۴۴۶۵
روحانی سنی لبنانی هشدار داد؛

آل‌سعود درصدد آواره کردن شیعیان عربستان است

عضو تجمع علمای مسلمان لبنان نسبت به توطئه آل سعود برای آواره کردن شیعیان عربستان هشدار داد.
شیخ صهیب حبلی

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ صهیب حبلی عضو تجمع علمای مسلمان لبنان در خطبه های نماز جمعه مسجد حضرت ابراهیم(ع) صیدا پیروزی در جنگ علیه تروریست ها در عرسال را یک دستاورد ملی توصیف کرد و گفت: تروریست ها در برابر اراده آهنین مردان مقاومت که خاک را با خون خود آبیاری کردند، متحمل شکست شدند.

وی افزود: خون شهدا سبب شد تا پیروزی جدیدی در سال 2017 بر دشمن تروریستی در عرسال محقق شود همانگونه که در سال 2006 و در چنین ماهی بر دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان پیروز شدیم.

این روحانی اهل تسنن خاطرنشان ساخت: این پیروزی نشان داد که مقاومت توانایی دور کردن خطر از لبنان را دارد و این مساله نیز به فضل همکاری مقاومت و ارتش ملی لبنان که ضامن امنیت لبنان و لبنانی هاست، صورت گرفت.

وی همچنین از مواضع قهرمانانه ملت فلسطین به ویژه اهالی قدس اعم از مسیحی و مسلمان در حمایت از مسجد الاقصی را ستود و تصریح کرد: دشمن صهیونیستی در برابر اراده فرزندان قدس کوتاه آمد و دروازه های الکترونیکی در ورودی مسجد الاقصی را لغو کرد تا پیروزی جدیدی برای ملت فلسطین ثبت شود.

شیخ حبلی ادامه داد: این پیروزی در حالی محقق شد که اکثر حاکمان و پادشاهان عرب در ذلت و خواری غرق شده و مساله فلسطین را به فراموشی سپردند تا این ملت به تنهایی با دشمن اشغالگر مقابله کند.

رییس جمعیت الفت لبنان همچنین جنایت های آل سعود علیه شهروندان منطقه شیعه نشین العوامیه را به شدت محکوم کرد و نسبت به توطئه آواره کردن شهروندان این منطقه بر اساس جنایت و اعدام ها و بمباران منازل که شهادت جمعی از شهروندان را به همراه داشت، هشدار داد./980/ب901/د

ارسال نظرات