۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
کد خبر: ۵۱۴۴۲۷
نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

مجلس سنای آمریکا کاری غیر از تحریم کردن ایران ندارد

آیت الله صفایی بوشهری گفت: مجلس سنای آمریکا کاری غیر از تحریم کردن ایران، روسیه و کره شمالی ندارد و مرتب در جلسات خود این موضوع را بررسی و مصوب می کند.
آیت الله صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر دهه کرامت را گرامی داشت و با تاکید بر برگزاری هرچه بهتر مراسمات در این ایام گفت: استان بوشهر همواره در برگزاری جشن های زیر سایه خورشید و برنامه های دهه کرامت در بین استان های کشور جزء رتبه های اول بوده و امید داریم امسال نیز با برنامه ریزی های صورت گرفته شاهد برگزاری مطلوب برنامه ها باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر به تحریم مجدد ایران در مجلس سنای آمریکا اشاره کرد و بیان داشت: مجلس سنای آمریکا کاری غیر از تحریم کردن ایران، روسیه و کره شمالی ندارد و مرتب در جلسات خود این موضوع را بررسی و مصوب می کند.

امام جمعه بوشهر تشدید تحریم‌های آمریکا علیه کشور ایران را نشان از شکست آن کشور در عرصه اقتصادی، سیاسی و نیز روابط بین المللی و دیلماسی عنوان کرد و ابراز داشت: این کار در عرف بین الملل عملی مردود محسوب می شود.

وی مردم ایران را مقاوم، خود کفا و اهل دانش و تولید توصیف کرد و گفت: باید با برنامه ریزی و مدیریت جهادی و انقلابی و استفاده از دانش داخلی مصوبات کنگره آمریکا را بی اثر کرد.

آیت الله صفایی بوشهری افزود: بازرسان سازمان های نظارتی در عرصه هسته ای نسبت به تعهدات ایران به برجام اذعان داشته اند اما در مقابل آمریکا به بدعهدی خود ادامه می هد.

امام جمعه بوشهر با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: رژیم اشغال‌گر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین موضع گیری های شدیدی داشته است و با نصب سیستم‌های نظارتی و الکترونیکی بر درب‌های مسجی‌الاقصی نمازگزاران فلسطینی مورد ضرب قرار می دهد.

آیت‌الله صفایی بوشهری به نقش اقتصاد در سبک زندگی اسلامی اشاره کرد و با بیان اینکه تجمل‌گرایی عمل غیر اقتصادی و غیر دینی است بیان داشت: تجمل‌گرایی ضد سبک زندگی اسلامی است و در محیط کاری خلاف سیاست راهبردی مدیریتی است.

امام جمعه بوشهر در ادامه سخنان خود سالروز برپایی اقامه نخستین نماز جمعه به امامت مرحوم آیت‌الله طالقانی را گرامی داشت./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات