۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۴۳۱۴
حجت الاسلام ذوالنور:

وظیفه امروز طلاب شناسایی و شناساندن منافقان زمان است

حجت الاسلام ذوالنور گفت: امروز بصیرت سلاح یک طلبه است، طلبه در مقابل غبار فتنه ها و دروغ های زمانه باید با هنر روحانیت در جامعه بصیرت افزایی و هدایتگری کند و انتقال دهنده پیام شهدا باشد.
حجت الاسلام ذوالنوری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در جمع طلاب دوره میثاق طلبگی همدان در حوزه علمیه علی ابن ابی طالب(ع) شهر ملایر گفت: روحانیت در انقلاب و جنگ تحمیلی نقش های فروانی را اداره می کردند، نخست نقش کلان که از سوی رهبر کبیر انقلاب اداره می شد، دوم نقش فرماندهی، سوم نقش مسؤولیتی، چهارم نقش تبلیغی، پنجم نقش تخصصی طلاب و جنگ فیزیکی با دشمنان بود.

وی در ادامه اظهار داشت: از دیگر نقش های طلاب در دفاع مقدس نقش رزمی، تبلیغی بود، همانند شهید جوکار، ایشان هم دارای سلیقه خوبی بود، خط خوبی داشت و به اشعار تسلط داشت و که در کنار رزم به تبلیغ دین اسلام و اخلاق می پرداخت.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: حجت الاسلام علی فلاح اهل کاشان بود، وی با لباس روحانیت در جبهه جنگ برای حفظ جان هم رزمان خود با ایمان کامل دفاع می کرد.

وی در ادامه با اشاره جنگ نرم افزود: آن زمان دشمن رو به رو می جنگید ولی امروزه دشمنان اسلام با نقاب و چهره ای نا معلوم در مقابل افکار جوانان ایستاده اند.

حجت الاسلام ذوالنور گفت: امروز بصیرت سلاح یک طلبه است، طلبه در مقابل غبار فتنه ها و دروغ های زمانه باید با هنر روحانیت در جامعه بصیرت افزایی و هدایتگری کند و انتقال دهنده پیام شهدا باشد.

وی در ادامه بصیرت افزایی را مهم تر از شرکت در میدان جهاد دانست و گفت: در حال حاضر بصیرت افزایی از مساله شرکت در میدان جنگ بالاتر است، دشمن امروزه لباس دوست را بر تن کرده است، وظیفه امروزه ما شناسایی و شناساندن منافقان زمان است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز دشمنان اسلام و منافقان در دامن صهیونیسم، اسرائیل و آمریکا فعالیت می کنند، نفاق جدید باید شناسایی شود.

وی در ادامه با اشاره به معنی بصیرت در زمان حال ابراز داشت: بصیرت در حال حاضر به معنی شناسایی افرادی است که در مقابل شهدا، امام راحل و آرمان های انقلاب و ولایت فقیه ایستاده اند.

حجت الاسلام ذوالنور در پایان با اشاره به نشانه های طلبه انقلابی گفت: طلبه انقلابی در مرحله نخست به دنبال بصیرت یابی و در مرحله بعد به دنبال بصرت دهی به جامعه است و رسالت امروز روحانیت ما بصیرت افزایی در سطح جامعه است./۹۷۹/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات