۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۵۱۴۳۱۱

تسلیت آمران به معروف تهران به مادر بنیتای ۸ ماهه

در پی کشف جسد بنیتای ۸ ماهه که از سوی سارقان خودرو ربوده شده بود و در توابع پاکدشت پیدا شد، آمرین به معروف و ناهیان از منکر تهران به مادر این کودک ۸ ماهه تسلیت گفتند.
بنیتا

به گزارش خبرگزاری رسا، بر اساس اعلام روابط عمومی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در پی کشف جسد بنیتای ۸ ماهه که از سوی سارقان خودرو ربوده شده بود و در توابع پاکدشت پیدا شد، آمرین به معروف و ناهیان از منکر تهران به مادر  این کودک 8 ماهه تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح ذیل است.

« بسم الله الرحمن الرحیم

عرض تسلیت و همدردی خدمت پدر و مادر گرانقدر بنیتای عزیز از طرف  آمرین به معروف و ناهیان از منکر تهران

 زمان می گذرد و تاریخ به شکل های مختلف تکرار می شود یکبار حرمله تیر به حلقوم شش ماهه  می زند،  بار دیگر حرمله صفتی طفل معصومی  را تشنه ، گرسنه، گریان و در انتظار آغوش مادر تنها می گذارد، و چقدر سخت است تحمل شنیدن این ظلم ها .

زخمی که بر جانِ پدر و مادر بنیتای هشت ماهه  و همچنین ما  از این غم جانسوز و مصیبت جانکاه وارد آمده تا ابد التیام نخواهد یافت.

قطعا روح معصوم و پاکش در بهشت برین مهمان دُردانه ی اباعبدالله (علیه السلام) و خاندان مطهرشان خواهد بود.

امروز آمران به معروف هم گرد مصیبت بر خود نشانده و خود را شریک غم ها وغصه های خانواده بنیتای عزیز یافته اند؛ عملکرد اصلی حکم الهی امر به معروف و نهی از منکر بازداری جامعه از تخلفات است ،  چه بسا اگر این فریضه ی الهی در جامعه فراگیر می شد شاهد اینگونه جنایات و بی رحمی ها نبودیم .

حال منتظریم که اراذل حرمله نشان در کوتاه ترین زمان به سخت ترین مجازات برسند تا مرحمی بدل داغدیدگان و درس عبرتی برای دیگران شود .

از خداوند متعال صبر جمیل و اجر جزیل  برای خانواده این کودک معصوم و قلب پاره پاره والدین گرامش خواستاریم.»

گفتنی است که خبر ربوده شدن و پیگری کارگاههان قضایی این کودک 8 روز پنج شنبه گذشته در منطقه مشیریه تهران آغاز شد این در حالی است که پدر این کودک 8 ماهه گفته است که«پس از خارج کردن خودروی خود از پارکینگ درحالی که خودرو روشن بود برای بستن در پارکینگ اقدام کردم که در همین لحظات سارق خودرو را که «بنیتا» نیز در آن بود ربودند.»

خاطر نشان می شود که پلیس پس از دستگیری سارق دوم که دارای سوابق کیفری بوده و به تازگی از زندان آزاد شده است طی اعترافی از وی محل پارک خودرو رها شده را دریافت کرده این در حالی است که کارگاهان با مراجعه به نشانی اعلام شده از سوی سارق، با پیکر بی جان این کودک 8 ماهه مواجه شدند./837/د۱۰۱/س

ارسال نظرات