۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۲۹۲
در مدرسه علمیه عالی نواب؛

پنجاه و یکمین کارگاه پایان نامه نویسی برگزار شد

پنجاه و يكمين دوره كارگاه پايان نامه نويسي ویژه طلاب برادر در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار شد.
کارگاه پایان نامه نویسی

حجت الاسلام کاظم یزدانی، کارشناس ترویج مهارت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد گفت: پنجاه و يكمين دوره كارگاه پايان نامه نويسي ویژه طلاب برادر چهارشنبه و پنج شنبه 4 و 5 مرداد در مدرسه علمیه عالی نواب با حضور 25 نفر از طلاب برگزار شد.

وی با بیان این که این کارگاه پایان نامه نویسی در قالب 8 جلسه در طی دو روز برگزار شد، تصریح کرد: در این دوره محمد علی قاسمی، عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی به ارائه نکاتی در خصوص شیوه های علمی پایان نامه نویسی پرداخت.

کارشناس ترویج مهارت های پژوهشی حوزه علمیه خراسان بستر‌سازي آموزش پژوهش محور، ملاك‌هاي انتخاب موضوع، جمع‌آوري منابع مرتبط، نحوه تنظيم طرح‌نامه(پلان)، چگونگي فيش‌برداري از منابع، شيوه نگارش و سامان‌دهي سرفصل‌ها و شناسايي و رفع نکات منفی در پايان نامه‌نويسي، راه‌ها و شيوه‌هاي درست‌نويسي پایان نامه را از مطالب طرح شده در این کارگاه عنوان کرد.

وی با بیان این که در این کارگاه طلاب فارغ التحصیل سطح 3 و 4 متقاضی مدارک علمی این سطوح که مشغول تدوین پایان نامه هستند شرکت کردند، بیان کرد: 25 نفر از طلابی که شرايط آنان براي ورود به مرحله تدوين پايان نامه محرز گرديد، در این كارگاه‌هاي اصول و فنون پايان‌نامه‌نويسي كه توسط معاونت پژوهش حوزه علميه خراسان برگزار شد شرکت کردند.

حجت الاسلام یزدانی با بیان این که فرم نظرسنجی پس از هر دوره از نظر نوع تدریس، نوع و زمان برگزاری و نوع برخورد همکاران در طی برگزاری دوره پخش شد، گفت: بر اساس آمارها تا کنون بیش از 90 درصد رضایت از کارگاه وجود داشته است./۸۶۴/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات