۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۵۱۴۲۸۹
مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان:

مشکلات اقتصادی با برقراری ارتباط با شیطان بزرگ حل‌شدنی نیست

حجت الاسلام باقری آمریکا را شیطانی بزرگ خواند و گفت: طبق بیانات رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست و مشکلات اقتصادی با برقراری ارتباط با شیطان بزرگ حل شدنی نخواهد بود.
حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام محمد باقری، مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، گفت: نقض برجام فتنه‌ای جدید از سوی آمریکا است؛ بنابراین مردم و مسؤولان کشور باید با بصیرت‌افزایی به مقابله با اقدامات خبیثانه آمریکایی‌ها بپردازند.

مدیر حوزه‌های علمیه سیستان و بلوچستان ادامه داد: دولت‌مردان با دستپاچگی به وعده‌های خود عمل کرده و در مقابل آمریکایی‌ها برجام را نقض کردند؛ در حالی که دولت باید به مقابله بپردازد.

وی آمریکا را شیطانی بزرگ خواند و افزود: طبق بیانات رهبری آمریکا قابل اعتماد نیست و مشکلات اقتصادی با برقراری ارتباط با شیطان بزرگ حل شدنی نخواهد بود.

حجت الاسلام باقری تنها راه حل مشکلات اقتصادی کشور را اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی دانست و تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها تأکید کرده‌اند راه برون رفت از مشکلات جامعه تکیه عملی به اقتصاد مقاومتی و قطع چشم امید به بیرون از مرزها است که باید مورد توجه دولت‌مردان قرار گیرد./831/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات