۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
کد خبر: ۵۱۴۲۸۷

آزمون پایان دوره سلسله مباحث «محاضرات فی فقه القرآن الکریم» برگزار می شود

آزمون پایان دوره سلسله مباحث درسی حضرت آيت الله سبحاني با موضوع «محاضرات في فقه القرآن الكريم» در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.
کندری

حجت الاسلام حسین کندری، قائم مقام مدرسه علمیه عالی نواب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: آزمون پایان دوره سلسله مباحث درسی حضرت آيت الله جعفر سبحاني با موضوع «محاضرات في فقه القرآن الكريم» در مشهد، یکشنبه 8 مردادماه ساعت 10:30 در مدرسه علمیه عالی نواب برگزار می شود.

وی با بیان این که در سلسله مباحث درسی معظم له، روزانه بالغ بر 300 نفر از طلاب، فضلا و اساتید معزز حوزه حضور داشتند، تصریح کرد: طلاب حاضر در همه جلسات درسی «محاضرات فی فقه القرآن الکریم» می توانند در آزمون پایان دوره شرکت کنند.  

قائم مقام مدرسه علمیه عالی نواب با بیان این که این آزمون حاوی 16 سوال تستی و 2 سوال تشریحی است، خاطر نشان کرد: این آزمون به منظور ارزیابی آموخته ها و سنجش بنیه علمی شرکت کنندگان از 12 آیه مورد بررسی قرار گرفته از سوی حضرت آیت الله سبحانی در سلسله جلسات محاضرات فی فقه القرآن الکریم، برگزار می شود.

حجت الاسلام کندری با بیان این که به طلاب شرکت کننده در سلسله مباحث معظم له، گواهینامه گذراندن دوره اعطا می شود، بیان کرد: همچنین به کسانی که بالاترین امتیاز را در این آزمون کسب کنند جوائز نفیسی اهدا می شود.

وی ادامه داد: به زودی مباحث طرح شده در سلسله جلسات محاضرات فی فقه القرآن الکریم تحت نظر حضرت آیت الله سبحانی جهت استفاده علاقه مندان تبدیل به کتاب شده و قابل عرضه از روابط عمومی مدرسه علمیه عالی نواب است.

شایان ذکر است؛ از آنجا که همزمان با حضور معظم له در مشهد، برنامه علمی ایشان همه ساله در مباحث گوناگون و موضوع های مختلف ارائه می شود، امسال نیز موضوع «محاضرات في فقه القرآن الكريم» از 24 تیر تا 5 مرداد به همت معاونت آموزش حوزه علمیه خراسان و مدرسه علمیه عالی نواب مشهد در محل این مدرسه مورد بحث قرار گرفت./864/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات