۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
کد خبر: ۵۱۴۲۵۰
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران:

واکنش قاطع در برابر نقض برجام مطالبه عمومی مردم از دولت است

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان اینکه مذاکره با آمریکا اقدامی ساده‌لوحانه بود، گفت: مطالبه مردم برخورد جدی و قاطع دولت در برابر خیانت‌ها و بدعهدی‌های آمریکا است.
حجت الاسلام محمودی

حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، درباره نقض برجام و عدم پاسخ به آن از سوی ایران گفت: دولت باید وعده‌هایی را که به ملت داده هر چه سریع‌تر عملیاتی کند.

وی افزود: دولت در سخنان خود به این مهم که اگر طرف مقابل به تعهدات خود پایبند نباشد و برجام را نقض کند، ما نیز برخورد قاطع انجام خواهیم داد و از ابزارها و تعهداتی که وجود استفاده خواهیم کرد، هرچه سریعتر عملی کند.

حجت‌الاسلام محمودی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب قبل از توافق با آمریکا ماهیت طرف مقابل را برای دولت مردان بیان فرمودند، ابراز کرد: حضرت آقا فرمودند که اگر شما در یک مساله‌ای با آمریکا وارد توافق شوید آنها هرگز دست بردار نبوده و قدم به قدم مطالبات جدیدی را برای شما مطرح خواهند کرد؛ امروز همان فرمایش معظم‌له تحقق یافته و ما شاهد این نقض آشکار هستیم.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: مذاکره با آمریکا اقدامی ساده‌لوحانه بود که برخی افراد ظاهر بین تصور کردند آمریکا هیچ دشمنی و خصومتی با ملت ایران ندارد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با تاکید بر اینکه حفاظت و صیانت از ارزش‌ها و باورهای نظام از مهمترین وظایف مسؤولان و مردم به شمار می‌رود، گفت: امروز مجلس به عنوان اهرمی قدرتمند با نظارتی که دارد به دفاع از حقوق ملت بپردازد و مطالبه مردم را در زمینه نقض آشکار برجام عملی کند.

وی موضع گیری ایران در برابر اقدام خصمانه آمریکا را بسیار سرنوشت ساز دانست و عنوان کرد: اگر امروز ما نتوانیم در برابر آمریکا موضع درستی بگیریم و به آنان ثابت نکنیم که ما به سخنی گفتیم عمل می‌کنیم، بر اساس خوی ددمنشی و استکباری‌اش دست از سر ملت ما بر نخواهد داشت.

حجت‌الاسلام محمودی ادامه داد: به فرموده امام راحل و رهبر معظم انقلاب ایران باید در برابر آمریکا موضع تهاجمی داشته باشد؛ اگر چنین نشود ایران قدم به قدم دچار موضع انفعالی شده و یا اینکه موضع تدافعی به خود می‌گیرد و این کاملا به ضرر ملت خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در پایان خاطرنشان کرد: مطالبه مردم برخورد جدی و قاطع دولت در برابر خیانت‌ها و بدعهدی‌های آمریکا است./807/ت302/ب1

ارسال نظرات