۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۱
کد خبر: ۵۱۴۲۱۶
امام جمعه خرم آباد:

نماز جمعه قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت است

نماینده ولی فقیه در لرستان نماز جمعه را قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت خواند و گفت: در این قرارگاه باید چهره نفاق و استکبار در جهان بازگو شود.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، نماز جمعه را از شئون ولایت عنوان کرد و بیان داشت: نماز جمعه عبادتی استثنایی است.

وی با بیان اینکه نماز جمعه از نظر برگزاری، تأثیر گذاری، کارکرد و قرب به خدا بی نظیر است، افزود: این فریضه الهی از جایگاه بالایی برخوردار است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نماز جمعه را قلب فرهنگی هر شهر خواند و ادامه داد: این پایگاه عبادی سیاسی قرارگاه فرهنگی، تقوا و بصیرت است.

وی با اشاره به اینکه امام جمعه در این پایگاه به تببین سیاست های نظام و رهبری می پردازد، افزود: انجام کارهای فرهنگی نیز باید با محوریت ائمه جمعه برگزار شود.

امام جمعه خرم آباد در ادامه با تأکید بر اینکه در نماز جمعه باید به رویدادهای سیاسی پرداخته شود، اظهار داشت: این پایگاه باید چهره نفاق و استکبار جهان بازگو شود.

ضرورت حفظ روحیه انقلابی در جامعه

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حفظ و داشتن روحیه انقلابی مهم ترین عامل در رفع مشکلات است، بر ضرورت حفظ روحیه انقلابی تأکید کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان خاطرنشان کرد: حفظ روحیه انقلابی جبهه مقاومت را به وجود آورده است./9451/ت302/ب1

ارسال نظرات