۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۵۱۴۱۶۱
معاون مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز خبر داد؛

اعزام سه گروه جهادی طلاب به مناطق محروم خوزستان

معاون مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز گفت: در سال تحصیلی جدید سه گروه جهادی از طلاب این مدرسه علمیه به مناطق محروم خوزستان اعزام می شوند.
جشن عمامه گذاری طلاب در روز نیمه شعبان اردوی جهادی طلاب

حجت الاسلام رشید رضاییان، معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به برنامه های این معاونت در سال تحصیلی جدید ابراز داشت: طبق روال همه ساله در دهه اول محرم فضاسازی مدرسه، قرائت زیارت عاشورا و سخنرانی را خواهیم داشت و در زمینه عید غدیر افزون بر برگزاری جشن، به احتمال زیاد مراسم عمامه گذاری برگزار خواهیم کرد.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز با بیان اینکه نزدیک به 10 طلبه در عید غدیر ملبس خواهند شد، افزود: برای سال تحصیلی جدید طلبه هایی را جذب نکردیم اما کلاس های اخلاق به صورت ماهیانه برای عموم طلاب برگزار شده و هر هفته نیز چنین کلاس هایی را به تفکیک پایه های تحصیلی برگزار می کنیم.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه آیت الله صدیقی و حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد در سال گذشته برای طلاب مواعظ و نکات اخلاقی بیان کردند، اظهار داشت: امسال همچون سال گذشته اردوی زیارتی طلاب در مشهد مقدس برگزار می شود و کرسی ها و تریبون های آزاداندیشی نیز برای سال تحصیلی جدید مورد توجه قرار گرفته است.

حجت الاسلام رضاییان ادامه داد: سال گذشته طلاب در قالب اردوهای جهادی به مناطق محروم اعزام شدند و امسال بنا است که هر پایه تحصیلی یک اردوی جهادی را برگزار کند؛ به عبارت دیگر با توجه به اینکه سه پایه تحصیلی داریم، طلاب در سه اردوی جهادی به سه نقطه استان اعزام می شوند.

معاون تهذیب مدرسه علمیه امام خامنه ای اهواز در پایان با بیان اینکه اردوهای جهادی را در اسفندماه برگزار خواهیم کرد، گفت: هم اکنون طلاب در مساجد برنامه های مرتبط با دهه کرامت را برگزار می کنند./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات