۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۵۱۴۱۶۰
در تالار قدس حرم مطهر رضوی؛

آیین اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت برگزار شد

آیین اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت در تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.
جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد ظهر امروز مراسم اختتامیه دهمین جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت در محل تالار قدس حرم مطهر رضوی برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان هنرمند برگزیده به همراه خانواده های آنها برگزار شد، از خانواده های شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) تجلیل شد.

همچنین در این مراسم دانش آموزان هنرمند برگزیده به اجرای سرود گروهی و شعرخوانی پرداختند.

قرائت بیانیه و رونمایی از پوستر یازدهمین جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت از دیگر بخش های این مراسم بود.

در این مراسم فخراییان، مدیر عامل بنیاد فرهنگی رضوی به تشریح برنامه های این جشنواره پرداخت و گفت: دهمین جشنواره فرهنگی هنری خورشید ولایت در حالی برگزار می شود که شاهد افزایش حضور دانش آموزان هنرمند در این جشنواره و آثار ارسالی آنان از نظر کمی و کیفی هستیم به گونه ای که امسال 50 هزار اثر هنری به جشنواره ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی با اشاره به موضوعات اصلی آثار ارسالی افزود: امام رضا(ع)، معرفت و زیارت سه موضوع اصلی آثار ارسالی در هشت رشته این جشنواره بودند.

وی خاطر نشان کرد: در این جشنواره از 28 کشور آثار هنری دریافت کرده ایم که در تمامی آنان دلدادگی به حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) موج میزند.

فخرائیان تعامل بین دستگاههای مختلف را از اتفاقات مبارک این جشنواره دانست و افزود: در این دوره تعامل وسیعی را از دستگاه های مختلف از جمله آموزش و پرورش، سازمان فرهنگ و ارتباطات، بسیج دانش آموزی، انجمن های اسلامی دانش آموزان، جامعه المصطفی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شاهد بودیم که این موضوع امری مبارک در گسترش فرهنگ رضوی است./861/پ۲۰۴/ب۱

 

 

 

ارسال نظرات