۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۱۴۱۳۹
امام جمعه موقت اهواز:

گره زدن همه برنامه های کشور به برجام اشتباه دولت بود

امام جمعه موقت اهواز با اشاره به برآورده شدن انتظار مسؤولان از برجام، گفت: گره زدن همه برنامه های کشور به برجام حتی اگر برجام نتیجه بخش باشد و آمریکا آن را نقض نکند، اقدام نادرست دولت بود.
حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز

حجت الاسلام سید ابوالحسن حسن زاده، امام جمعه موقت اهواز، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ابراز داشت: بنا به سخن مسؤولان کشورمان اقدامات صورت گرفته آمریکا تاکنون نقض برجام و برهم زدن تعهدی است که میان ایران و 1+5 برقرار بود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اهداف و خواسته های ایران و کشورهای 1+5 از برجام  گفت: از جسارت و اظهارنظر محمدجواد ظریف درباره نقض متن و روح برجام از سوی آمریکا تشکر می کنیم؛ اما انتقادی که از اول بر دولت مطرح و بارها در خطبه های نمازجمعه و از سوی رسانه ها و دلسوزان بیان شد، همان عدم اعتماد به آمریکا و موکول کردن همه برنامه های کشور به برجام است.

خطیب نمازجمعه اهواز اظهار داشت: گره زدن همه برنامه های کشور به برجام حتی اگر برجام نتیجه بخش بوده و آمریکا ناقض نباشد، اقدام نادرست بود و نباید برنامه های داخلی را معلق و مشروط به برجام می کردیم.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان نقض های مکرر آمریکا خاطرنشان شد: انتظار مسؤولان از برجام تاکنون برآورده نشده است؛ هر چند که نمی خواهیم بگوییم برجام فایده ای نداشت اما انتقاد و تذکر درباره عدم موکول کردن همه برنامه ها به برجام امروزه خود را نشان داده است.

وی ادامه داد: مسؤولان اشتباهشان درباره برجام را از امروز تصحیح کنند و فرمایشات رهبر معظم انقلاب درباره اقتصاد مقاومتی برنامه اصلی دولت، مجلس و قوه قضائیه و مجریان کشوری باشد.

امام جمعه موقت اهواز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه برجام بخشی از راه حل برای برطرف شدن مشکلات بود، ابراز داشت: اقتصاد مقاومتی به عنوان پایه اقتصادی کشورمان مورد توجه قرار گیرد./۹۴۵۶/ت۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات