۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
کد خبر: ۵۱۴۱۰۷

عاشقی فعالان فضای مجازی در پویش «قرار هشت»

دهه کرامت بهانه ای است تا فعالان رسانه، هر روز در دریای بی کران محبت رضوی سر و جان بشویند و در هشتم هر ماه در قراری عاشقانه گرد هم آیند.
قرار هشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، «قرار هشت»؛ میعادگاه عاشقانه ترین لحظات است در فضای مجازی؛ حس حضور در محضر امام رئوف را در مشام جان می پراکند و دهه کرامت و هشتم هر ماه را بهانه ای می سازد تا دست نیاز به درگاه شمس الشموس گره بخورد و استشمام عطر دل انگیز بهشت بر جانهای خسته بنشیند.

دهه کرامت بهانه ای است تا فعالان رسانه، هر روز در دریای بی کران محبت رضوی سر و جان بشویند و در هشتم هر ماه در قراری عاشقانه، نسیم دل انگیز بهشت را در قالب کلمات گنجانده، در قاب تصویر جای داده و در رسانه های مجازی و شبکه های اجتماعی، بند دل بر سلطان سریر ارتضا گره بزنند و واگویه های دل را با هشتمین ستاره عاشقی بازگو کنند.

جوهر قلم می تواند در موضوعاتی نظیر شناخت امام عاشقی، شناخت هستی، شناخت خویشتن خویش به حرکت درآید و قاب تصویر و عکس را نیز در همین حوزه به نظاره درآورد و میزبان دلنوشته و واگویه های برآمده از عمق نیاز به حضور در محضر انیس النفوس باشد.

هشتگ های #امام_رضا ، #صحن_انقلاب #ضامن_آهو #باب_الجواد #حرم_امام_رضا نشانگر عمق این دلبستگی هاست و بازتاب دهنده آثار بزم عاشقانه فعالان رسانه ای است.

در ادامه این کمپین خودجوش و مردمی، برترین آثار عاشقانه درخور، تقدیر شده و هدیه ای متبرک از آستان قدس رضوی دریافت می کنند.

فعالان رسانه ای که در بزم عاشقانه «قرار هشت» گرد هم آمده اند می توانند آثار خود را در قالب فرمهای «تماس با ما» در رسانهها و ایمیل دبیرخانه به نشانی razavi@aqr.ir ارسال کنند./872/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات