۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۵۱۴۰۹۸
حجت الاسلام شهیدی:

نقش آفرین پیروزی های ایران انقلابیون هستند

حجت الاسلام شهیدی با بیان اینکه نقش آفرین پیروزی های ایران انقلابیون هستند، گفت: آنها وفادار به امام راحل بودند و در کنار ایشان با هدایت، مدیریت و ایثار خود توانستند انقلاب را به نقطه ای که هستیم برساندند.
حجت الاسلام شهیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد علی شهیدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران صبح امروز، در مراسم افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان گفت: انقلاب اسلامی امام خمینی مردم را هدایت کرد و با همت، فداکاری و مقاومت مردم در ۲۲ بهمن سال ۵۷ انقلاب به پیروزی رسید.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی جمهوری ایران با سه گروه از روز اول انقلاب مواجه شد، افزود: عده ای آمدند کنار امام خمینی(ره) و با امام دست بیعت دادند و تا شهادت پای پیروزی انقلاب ایستادند، گروهی از همان روز اول پرچم مخالفت با امام و انقلابیون را بلند کردند و روز به روز توطئه برای انقلاب به وجود آوردند و تا به امروز هم دست بردار توطئه های خود نیستند.

حجت الاسلام شهیدی گروه سوم را کسانی عنوان کرد که هر کجا پرچمش پرحرکت تر بود دنبال آن پرچم رفتند و عنوان داشت: قرآن این گروه را به عنوان منافق و انسان های دو چهره معرفی کرده است.

وی با اشاره به گذشت نزدیک به 40 سال از عمر انقلاب خاطرنشان کرد: نقش آفرین این پیروزی ها، آرامش ها و آسایش ها یقینا انقلابیون بودند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه امروز ایثارگران پرمشکل ترین افراد جامعه هستند، اظهار داشت: مردم بدانند اگر امروز در خانه نشسته اید و آرامش دارید آن را جامعه ایثارگری برای شما آورده است.

وی با بیان اینکه سه میلیون و ۳۳۰ هزار جمعیت زیر پوشش این نهاد است، افزود: اداره بنیاد با مشکلاتی که این جمعیت دارند دارند واقعا نیاز به دعا دارد.

افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان

حجت الاسلام شهید با بیان اینکه افتتاح مجتمع توانبخشی ایثارگران لرستان با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان ایجاد شده است، خاطرنشان کرد: این مرکز در ۲۳ مرکز استان دیگر کشور ایجاد شده است.

وی یادآور شد: ایجاد این مجتمع در هشت تا ۹ استان دیگر با پیشرفت ۵۰ تا ۶۰ درصد در دستور کار است./9459/پ202/ب1

ارسال نظرات